کد خبر : 1797979 | 22 آذر 1400 ساعت 17:01 | 28.8K بازدید | 1 دیدگاه

برگزاری قرعه کشی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا

مرحله پلی آف لیگ کنفرانس اروپا دقایقی پیش به انجام رسید و تیم ها حریفان خود را شناختند.

برگزاری قرعه کشی پلی‌آف لیگ کنفرانس اروپا

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا فصل 22-2021 به پایان رسید.

لیگ کنفرانس اروپا، تورنمنت جدید یوفاست و کشورهایی که لیگ های ضعیف تری دارند، می توانند در آن نماینده داشته باشند اما برای جذاب تر شدن مسابقات، تیم های ششم یا هفتم لیگ های بزرگ اروپا هم در آن حاضر هستند، مثل آاس رم و تاتنهام. 

 

 

1669831

 

 

همچون لیگ اروپا، در مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا، صدرنشین های گروه های هشت گانه مستقیما راهی مرحله یک هشتم نهایی شدند. پیش از شروع مرحله یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا، هشت تیم سوم گروه های لیگ اروپا و هشت تیم دوم گروه های لیگ کنفرانس اروپا در یک دیدار پلی آف باید رفت و برگشت به مصاف هم بروند و برنده این دیدارها به یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس اروپا می رسد. مزیت صدرنشینی در گروه های لیگ کنفرانس اروپا، انجام دو بازی کم تر نسبت به سایر تیم هاست.

 

 هشت تیم صعودشان به یک هشتم نهایی لیگ کنفرانس را از طریق صدرنشینی در گروه هایشان تضمین کردند. با این حال هشت تیم دیگر نیز باید مشخص شوند که این هشت طریق از طریق پلی آف حذفی لیگ کنفرانس تعیین خواهند شد. در دیدارهای رفت و برگشت، هشت تیمی که در مرحله گروهی لیگ کنفرانس دوم شدند، باید به مصاف هشت تیم سوم گروه های هشت گانه لیگ اروپا بروند:

 

 

1635577

 


مسیر لیگ کنفرانس اروپا (سید یک): مکابی، پارتیزان بلگراد، بوده گلیمت نروژ، رندرز دانمارک، اسلاویا پراگ، پائوک، ویتسه یا تاتنهام، قره باغ جمهوری آذربایجان


مسیر لیگ اروپا (سید دو): اسپارتا پراگ،آیندهوون، لسترسیتی، فنرباغچه، مارسی، میتیلند دانمارک، سلتیک، راپید وین

 

قوانین قرعه کشی: تیم های سید یک و سید دو به یکدیگر برخورد نخواهند کرد و تیم های یک کشور نیز به یکدیگر نمی خورند. برای مثال اگر تاتنهام در صورتی که دوم شود، به لسترسیتی برخورد نخواهد کرد یا مثلا آیندهوون و مارسی با یکدیگر روبرو نمی شوند.

 

 

1673734

 

 

قرعه کشی نهایی به این شکل انجام شد:

 

 

1673739

 

 

مارسی-قره باغ

پی اس وی-مکابی

فنرباغچه-اسلاویا پراگ

میتیلند-پائوک

لستر-رندرز

سلتیک-بودوگلیمت

اسپارتاپراگ-پارتیزان

راپید وین-تاتنهام/ویتسه

 

دیدگاه‌ها