کد خبر : 1798124 | 23 آذر 1400 ساعت 13:03 | 8.4K بازدید | 5 دیدگاه

محاسبه مبلغ قرارداد تا پایان فصل

اقدام جالب تیم لیگ برتری فوتسال در قبال بازیکن مصدوم

مسئولان تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان با وجود مصدومیت یکی از بازیکنان خود تصمیم گرفتند تا علی رغم فسخ قرارداد، تمام مبلغ قید شده در قرارداد او را به مانند سایر بازیکنان پرداخت کنند.

اقدام جالب تیم لیگ برتری فوتسال در قبال بازیکن مصدوم

به گزارش "ورزش سه"، بحث مصدومیت بد موقع بازیکنان همیشه یکی از چالش های موجود پیش‌روی مدیران باشگاه ها و بازیکنان آسیب دیده است. بازیکنانی که با توجه به درصد آسیب دیدگی خود احتمالاً نتوانند تا مدت زمان زیادی به میدان بروند طبیعتاً تبدیل به مشکلی می‌شوند که حل کردن آن، ناراحتی و کدورت یکی از طرفین (غالبا بازیکنان) را به دنبال خواهد داشت اتفاقی که در یکی از تیم های حاضر در لیگ برتر فوتسال به گونه‌ای دیگر حل شد.

 

در این باره جریان از این قرار است که سروش احمدنیا یکی از بازیکنانی که در فصل نقل و انتقالات پیش از آغاز رقابت های لیگ از تیم گیتی پسند جدا شد و به جمع بازیکنان تیم فولاد زرند ایرانیان پیوست در هفته های آغازین فصل دچار مصدومیتی شدید شد. مصدومیت بد موقعی که پس از آزمایش‌های لازم مشخص شد که پارگی رباط صلیبی است و از حضور این بازیکن در میدان تا پایان فصل جلوگیری خواهد کرد.

 

طبیعتاً در شرایط اینچنینی نام بازیکن مورد نظر از لیست حذف خواهد شد و تا تیم مورد نظر بتواند از بازیکن جایگزین استفاده کند، در این شرایط اما به دستور مدیرعامل تیم فولاد زرند ایرانیان تصمیم گرفته شد تا علیرغم فسخ قرارداد یک ساله سروش احمدی نژاد برای جذب بازیکن جدید، مبلغ قید شده در قرارداد او به مانند سایر بازیکنان حاضر در تیم تا پایان فصل پرداخت شود. این در حالی است که مبلغ موجود در قرارداد هر بازیکنی تا زمان حضور وی در تیم محاسبه خواهد شد و پس از فسخ قرارداد مدیران باشگاه‌ها و بازیکنان مورد نظر به توافق با یکدیگر می پردازند.

 

مهدی ماهر، مدیرعامل تیم فولاد زرند ایرانیان درباره این اقدام گفت: احمدی نیا در عضویت تیم فولاد زرند ایرانیان قرار داشت با پیراهن این تیم دچار مصدومیت شد بنابراین تصمیم گرفته شد تا برای قدرشناسی از این بازیکن، به مانند سایر بازیکنان با او نیز تا پایان مدت زمان قراردادش تسویه حساب کنیم.

دیدگاه‌ها