کد خبر : 1798184 | 23 آذر 1400 ساعت 17:37 | 27.4K بازدید | 2 دیدگاه

خطر از سر بیانکونری رد شد؛

رسمی؛ پرونده لوئیس سوارز- یوونتوس بسته شد

دادستانی ایتالیا اعلام کرد یوونتوس در پرونده تلاش برای جذب لوئیس سوارز مرتکب تخلف نشده است.

رسمی؛ پرونده لوئیس سوارز- یوونتوس بسته شد

به گزارش "ورزش سه"، دادستان ایتالیا بخش اول تحقیقات در مورد آزمون شهروندی ایتالیا برای لوئیس سوارز را بدون یافتن هیچ مدرکی دال بر عملکرد غیرقانونی باشگاه یوونتوس بسته است. بنابراین بیانکونری حداقل در حال حاضر مشمول جریمه یا محرومیتی نخواهد شد و مدیران این تیم تبرئه شده اند.

 

در تابستان سال 2020 بود که اخباری در مورد احتمال انتقال لوئیس سوارز، ستاره 34 ساله و اروگوئه ای به لیگ ایتالیا و مذاکره برای پیوستن او به یوونتوس منتشر شد. اما در آن مقطع عنوان شد که پاسپورت اروپایی این بازیکن فقط برای بازی در لالیگا معتبر بوده و در سری آ قابل استفاده نیست، بنابراین لوئیس سوارز مجبور شد در آزمون زبان دریافت تابعیت ایتالیایی شرکت کند.

 

1650057

 

همان موقع شایعاتی منتشر شد که سوالات از قبل به سوارز داده شده و تقلبی صورت گرفته، اما به نظر هیچ مدرکی دال بر کار غیرقانونی یوونتوس در تحقیقات ورزشی یافت نشده است. البته در نهایت لوئیس سوارز نتوانست با یوونتوس به توافق نهایی دست یابد و این بازیکن 34 ساله با قراردادی هفت میلیون یورویی از بارسلونا به اتلتیکو مادرید پیوست. یوونتوس نیز به جای او آلوارو موراتا را به خدمت گرفت و پرونده همانجا تمام شد.

 

البته تحقیق در مورد استاد دانشگاه پروجا که گفته می شد از قبل امتحان سؤالات را به سوارز داده هنوز ادامه دارد و دادستانی اعلام کرده است که منتظر اسناد بیشتر از دادستان عمومی پروجا در مورد این تحقیقات هستند.

دیدگاه‌ها