کد خبر : 1798228 | 23 آذر 1400 ساعت 20:00 | 48K بازدید | 10 دیدگاه

پایان غیرمنتظره برای سرخیو؛

وداع با نامی که محال است از یاد فرگوسن برود!

علیرغم خداحافظی غیرمنتظره، سرخیو آگوئرو به بازیکنی قابل احترام در فوتبال تبدیل شده است.

وداع با نامی که محال است از یاد فرگوسن برود!

به گزارش "ورزش سه"، فردا ساعت 12 ظهر، سرخیو آگوئرو به همراه خوان لاپورتا در نشست خبری حاضر شده تا در مورد آینده خود توضیح دهد. محتوای این جلسه هر چه که باشد، متاسفانه به نظر نمی رسد که دیگر شاهد حضور آگوئرو در زمین باشیم. اما خیال این بازیکن می تواند بابت ساختن مجموعه ای از تصاویر، خاطرات، گل ها و عناوینی که هیچ کس از او نمی گیرد، راحت باشد.

 

ما اولین بار سرخیو را در سال 2006 و در اسپانیا ملاقات کردیم. اولین چیزی که از آگوئرو دیدیم، تصاویر این بازیکن در لباس ایندپندنت بود. سرخیو در آن مقطع جوانی با موهای بلند و صورتی کودکانه بود، اما قدرت بالای این بازیکن در همان مقطع کیفیت او را نشان می داد. آگوئرو بازیکنی سریع بوده و استعداد بی‌رحمانه‌ای داشت، اما اولین چیزی که توجه من را جلب کرد، تغییر مسیرهای این بازیکن بود، سرخیو استارت زده، تغییر جهت داده و دوباره حرکت می کرد.

 

1674108

 

سال اول علیرغم درخشش در سن مامس، آگوئرو فقط 12 بازی برای اتلتیکو انجام داده و توفیقی در گلزنی نداشت. اما در سال بعد و در فصل 2007/2008،  او رکورد 19 گل و هشت پاس گل در لیگ را ثبت کرد. مهاجمان بزرگی در اتلتیکو مادرید بازی کرده‌اند، اما هیچ زوجی به اندازه آگوئرو با دیگو فورلان درخشان و تعیین‌کننده نبود.

 

زوج آنها به شکل عرف نبود، زیرا بازیکن ریزنقش شماره 9 می پوشید و مهاجم بلندتر شماره 10، اما آنها واقعا مکمل یکدیگر بودند. این دو بازیکن حتی به زوج پویول و پیکه که شکست ناپذیر بودند نیز آسیب می زدند. آنها با هم اروپا را در آن شب تاریخی در هامبورگ با دو پاس گل آگوئرو و دو گل دیگو فورلان سپری کرده و با هم عشق، احترام و تحسین تمام فوتبال اروپا را به دست آوردند.

 

کمی بعد و در سال 2011، آگوئرو تهدید به انتقال به رئال مادرید کرد، اما این اتفاق رخ نداد و او راهی منچسترسیتی شد. سرنوشت آنجا به سرخیو نیاز داشت، بدون آگوئرو، 13 می 2012 روز دیگری برای منچستریونایتد و فرگوسن بود، اما اینگونه نشد.

 

1674107

 

در فرگی تایم بود که نام آگوئرو ظاهر شد. 23 گل و 10 پاس گل در لیگ برتر. پیش نمایش کوچکی از درخشش سال های بعدی او بود: 23، 12، 17، 26، 24، 20، 21، 21، 16 و 4 گل فقط در لیگ برتر برای کسب پنج عنوان لیگ، هفت جام اتحادیه، یک جام حذفی و سه سوپرکاپ. آگوئرو تاریخچه ای از منچستر سیتی و لیگ برتر است.

 

در سال 2021 بالاخره پایان ناکامی در رده ملی فرا رسید و او در کنار رفیقش اولین کوپا آمریکا را فتح کرد. در ادامه آگوئرو راهی بارسلونا شد تا تجربه گلزنی در ال کلاسیکو را داشته باشد. فردا خواهیم دانست که چه  خواهد شد، اما هر اتفاقی که رخ دهد آگوئرو همه را عاشق خود کرده است.

 

1666299

دیدگاه‌ها