کد خبر : 1798242 | 23 آذر 1400 ساعت 20:44 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

ما و آلومینیوم سه امتیاز را می خواهیم

الهامی: فردا یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را می‌بینید

سرمربی تیم نساجی معتقد است که آلومینیوم با وجود دومین سال حضورش در لیگ، تیم گردن کلفتی نشان داده است.

الهامی: فردا یکی از زیباترین بازی‌های لیگ را می‌بینید

به گزارش ورزش سه، تیم نساجی که هفته گذشته مقابل فولاد به مساوی یک بر یک رسید، با 10 امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی حضور دارد و فردا در هفته دهم باید به مصاف آلومینیوم برود. ساکت الهامی، سرمربی تیم نساجی صحبت های خود در نشست خبری را با تمجیدی نسبتا طولانی از داور بازی هفته گذشته تیمش با فولاد شروع کرد.

 

الهامی با ابراز رضایت از قضاوت داور بازی هفته گذشته نساجی و فولاد گفت: قبل از هر چیز به آقای حیدری و گروه داوری اش که در بازی گذشته سنگ تمام گذاشتند و دیشب هم ثابت شد که چقدر داوری شان منظم و همراه با دوندگی بوده است. امروز بازی استقلال و سپاهان را هم به طور کامل دیدم که داوری بی نقصی داشتند. بهشان خسته نباشید می گویم، واقعا عالی بود. خوشحالم که روند داوری ها بهتر شده و از استرس های قبلی خارج می شوند. برای داور فردا هم آرزوی موفقیت دارم.

 

او در مورد حریف فردای تیمش گفت: جدول گویای همه چیز است. آلومینیوم یک تیم باکلاس و صاحب سبک است. این تیم در جدول جایگاه مناسبی دارد و بازی هایش را هم که آنالیز کردیم، خیلی باکیفیت بود. آلومینیوم بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی دارد. آلومینیوم با وجود اینکه دومین سال حضورش در لیگ برتر است اما بسیار گردن کلفت نشان داده است. چند تا از بازیکنانی که قبلا با من سابقه کار کردن دارند هم در آلومینیوم حضور دارند. 

 

سرمربی نساجی با پیش بینی یک بازی سنگین مقابل آلومینیوم تاکید کرد: بازی سختی را پیش بینی می کنم. چه از نظر تاکتیکی و چه از نظر بدنی بازی سنگینی خواهد بود. بچه های ما شرایط بسیار خوبی دارند و قطعا بازی فردا برای ما خیلی مهم است. با توجه به جایگاه مان در جدول و کیفیتی که داریم به شرایطی رسیدیم که با آمادگی کامل وارد بازی فردا شویم. بچه ها با شجاعتی که دارند فردا بازی خوبی انجام خواهند شد. تیمی که تمرکز بالایی داشته باشد، پیروز خواهد شد و قطعا یکی از بازی های زیبای لیگ برتر را شاهد خواهیم بود.

 

الهامی بدون نام بردن از غایبان تیمش برای بازی فردا گفت: ما اگر 11 نفر هم داشته باشیم برای برد به میدان خواهیم رفت. تیم خوب آلومینیوم هم برای سه امتیاز می آید و انشالله که یک بازی خوب و باکیفیت را شاهد باشیم و ما هم پیروز آن شویم.

دیدگاه‌ها