کد خبر : 1798302 | 24 آذر 1400 ساعت 10:44 | 11.3K بازدید | 9 دیدگاه

بنزما: نمی‌دانم امباپه به رئال می‌آید یا نه!

کریم بنزما، ستاره رئال مادرید، معتقد است که هنوز برای صحبت از حضور کیلیان امباپه در رئال زود است.

بنزما: نمی‌دانم امباپه به رئال می‌آید یا نه!

به گزارش "ورزش سه"، مراسم ویژه روزنامه  اسپانیایی آ.اس برای تقدیر از ورزشکاران در سال 2021 شب گذشته برگزار شد و یکی از کسانی که در این مراسم حضور داشت و جایزه ورزشی آ.اس را دریافت کرد بنزما بود.

این مهاجم فرانسوی یکی از مهره‌های کلیدی رئال در سال‌های اخیر بوده و نمایش بسیار خوب او باعث شد که بسیاری او را جز مدعیان اصلی کسب جایزه توپ طلا بدانند که در نهایت به مسی اهدا شد.

بنزما پس از دریافت جایزه از سوی روزنامه آ.اس گفت:« از شما بسیار سپاسگزارم. من همیشه سعی می‌کنم در زمین و تمرینات پیشرفت کنم. سعی می‌کنم به همین روندی که دارم ادامه دهیم و از این که به تیمم در مسیر پیروزی کمک کنم لذت می‌برم.»

 

1673512

 

این ملی‌پوش فرانسوی درباره اتفاقات رخ داده در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اظهار داشت:« من فکر می‌کنم که برای قهرمانی در لیگ قهرمانان باید در تمامی دیدارها پیروز شویم. پی اس جی تیم بزرگی است اما ما هم همینطور هستیم. ما برای پیروزی قدم به این بازی می‌گذاریم. این بازی است که همه می‌خواهند در آن حضور داشته باشند و دیدار بسیار مهمی برای ما و هواداران است. می‌خواهیم قهرمان اروپا باشیم.»

او ادامه داد:« ما در حال حاضر شرایط بسیار خوبی داریم. در لالیگا صدرنشین هستیم و موفق شدیم به مرحله حذفی لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. ما باید تا آخر به همین روند ادامه دهیم. برای صحبت درباره مدعیان قهرمانی زود است اما ما در مسیر درستی قرار داریم.»

بنزما همچنین در پاسخ به این سوال که آیا سال آینده در کنار امباپه بازی خواهد کرد یا خیر گفت:« باید ببینیم چه پیش خواهد آمد!»

دیدگاه‌ها