کد خبر : 1798345 | 24 آذر 1400 ساعت 17:30 | 14.4K بازدید | 5 دیدگاه

به ژاوی زمان بدهند

سوارز: حال و روز امروز بارسا تاسف برانگیز است

لوئیس سوارز ستاره اتلتیکو 6 سال برای بارسلونا بازی کرد و با این تیم فاتح تمام جام ها شد. او از اوضاع این روزهای تیم سابقش متاسف است.

سوارز: حال و روز امروز بارسا تاسف برانگیز است

به گزارش "ورزش سه"، لوئیس سوارز تابستان 2020 و پس از شکست 8-2 بارسا از بایرن مونیخ تبدیل به یکی از قربانیان آن شکست تاریخی شد. او را با بی مهری از بارسا کنار گذاشتند و تقریبا رایگان راهی اتلتیکو رقیب مستقیم بارسا شد و توانست فصل قبل با زدن گل های فراوان که بسیاری از آنها حساس و سه امتیازی بود، باعث قهرمانی اتلتیکو در لالیگا پس از 7 سال شود.

سوارز هرچند فصل جاری درخشش فصل قبل را نشان نداده اما همچنان از بهترین مهاجمان شاغل در فوتبال اسپانیاست.

 

 

1674260

 

 

او که دیروزدر مراسم جوایز بهترین های سال نشریه آاس شرکت کرده بود، با سوالی راجع به بارسلونا روبرو شد و گفت:« شرایط این روزهای بارسا خوب نیست و از این بابت متاسفم. سال ها برای این تیم بازی کردم و طبعا دوست ندارم اوضاع این تیم را اینچنین بد و خراب ببینم ولی حالا ژاوی به بارسا برگشته و روی نیمکت تیم حضور دارد. با ژاوی هم تیمی بودم و در چند سال اخیر به عنوان مربی نیز توانایی هایش را نشان داده است. معتقدم اگر به ژاوی زمان بدهند، او قطعا می تواند بارسا را به روزهای خوبش برگرداند.»

 

 

1671885

 

 

شکست در دربی از رئال:« فراموش کردن این بازی برایم سخت است. متاسفانه مصدوم بودم و تنها در نیمه دوم به زمین آمدم. نتوانستم کمکی برای اتلتیکو باشم و شکست خوردیم. دربی از دیدارهایی است که همه دوست دارند در آن حاضر باشند ولی حس تلخی برایم به جا ماند.»

 

برخورد با یونایتد در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان:« ابتدا که با بایرن برخورد کردیم گفتم بازهم بایرن؟ سپس به من گفتند که قرعه کشی تکرار می شود. در هر صورت فرق چندانی نمی کند و یونایتد هم مثل بایرن رقیب سخت و دشواری خواهد بود.»

 

دیدگاه‌ها