کد خبر : 1798412 | 24 آذر 1400 ساعت 17:46 | 17K بازدید | 0 دیدگاه

گزینه اضطراری مقابل لیورپول؛ برای اخراج بی‌دلیل!

ناهیتان ناندز، هافبک باشگاه کالیاری برای فصل زمستان مورد توجه مدیران اینتر قرار گرفته است.

گزینه اضطراری مقابل لیورپول؛ برای اخراج بی‌دلیل!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج درخشان سیمونه اینزاگی در نیم فصل اول باعث شده مدیران نراتزوری در تلاش برای تقویت ترکیب تیم در ماه ژانویه و برآورده کردن اهداف این سرمربی در ادامه فصل باشند. اگرچه اینتر اخیرا فاصله هشت امتیازی را جبران کرده، به صدر جدول سری آ رسیده و در لیگ قهرمانان نیز بعد از یک دهه به دور حذفی صعود کرده، اما شرایط در نیم فصل دوم برای این تیم دشوار خواهد بود و تقویت خط میانی تبدیل به اولین هدف مدیران اینتر در ماه پیش رو شده است.

 

1674389

 

نیکو بارلا، هافبک ارزشمند اینتر در دیدار آخر این تیم در مرحله گروهی با ادر میلیتائو درگیر شده و کارت قرمز گرفت. بدین ترتیب او قطعا بازی رفت مقابل لیورپول را از دست خواهد داد و حتی اخباری در مورد احتمال محرومیت دو جلسه ای او توسط یوفا نیز مطرح شده و این نهاد در تاریخ 25 ژانویه سال بعد رای قطعی خود را صادر می کند. بدین ترتیب اینتر قصد دارد با ناهیتان ناندز، هافبک کالیاری برای انتقالی قرضی و بند دائمی در تابستان بعد به توافق رسیده و او را در فصل زمستان جذب کند. حتی قبل از این اخراج نیز سیمونه اینزاگی خواهان جذب یک هافبک جدید بود تا بتواند بیشتر به نیکولو بارلا استراحت داده و در تمامی مسابقات متکی به او نباشد.

 

البته ناهیتان ناندز در پنجره نقل و انتقالات تابستانی نیز بعد از توافق شخصی در آستانه به پیوستن به اینتر بود، اما دو باشگاه نتوانستند بر سر مبلغ قرضی به توافق برسند و این انتقال منتفی شد. نشریه گاتزتا دلااسپورت مدعی شد رئیس باشگاه کالیاری اخیرا با این هافبک اروگوئه ای دیداری داشته و به او اطمینان داده که می تواند در تابستان باشگاه را ترک کند، اما این اتفاق در در ژانویه رخ نخواهد داد. اما به هر حال ناندز تبدیل به هدف اول اینتر شده و به زودی تلاش دوباره برای جذب این بازیکن آغاز خواهد شد.

دیدگاه‌ها