کد خبر : 1798415 | 24 آذر 1400 ساعت 17:54 | 4.3K بازدید | 3 دیدگاه

عنایتی: یک موقعیت هم به ذوب‌آهن ندادیم

رضا عنایتی می‌گوید تیمش مقابل ذوب آهن خیلی خوب کار کرده و شرایط جدولی در هفته‌های گذشته موجب استرس شاگردانش می‌شده.

عنایتی: یک موقعیت هم به ذوب‌آهن ندادیم

به گزارش "ورزش سه"، هوادار تهران موفق شد در اصفهان ذوب آهن را شکست دهد و سه امتیاز بسیار ارزشمند را کسب کند. هوادار با تک گل بازیکن جوان‌شان، امیرحسین خدامرادی، تیم مهدی تارتار را مغلوب کرد و شرایطش را در جدول رده بندی بهبود بخشید.

 

رضا عنایتی در کنفرانس خبری پس از بازی راجع به این مسابقه گفت: در خصوص بازی، به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم؛ ما مقابل تیم فوق العاده خوبی بازی کردیم. ذوب آهن تیم ریشه داری است و افتخارات زیادی در فوتبال کشور دارد. همچنین خسته نباشید بزرگی به بازیکنانم می‌گویم. تمام کارهایی که در هفته گذشته گفته بودیم انجام دادند و خداراشکر توانستد به حق‌شان برسند. من می‌دانم از نظر فنی بچه‌های ما حق‌شان بالاتر از این حرفاست و شرایط جدولی در چند بازی گذشته به ما استرس وارد کرده بود و مهم تر از همه ما امروز به تیم خوب ذوب آهن یک فرصت گل هم ندادیم که این برای من خیلی مهم است.

 

عنایتی ادامه داد: شرایط هوادار بهتر می‌شود. پنج بازیکن مهم و تاثیر گذار ما در این بازی نبودند ولی تیم یک دستی داریم چرا که وقتی بچه‌ها به‌عنوان جایگزین می‌آیند به خوبی کار می‌کنند و در آخر از کلیه بازیکنان و مجموعه تشکر می‌کنم که حواس‌شان به این بازی بود و توانستیم با یک شرایط خوب یک امتیاز خوب بگیریم و در جدول شرایط‌مان را بهتر کنیم.

 

سرمربی هوادار اضافه کرد: بازی خوبی بود و هر دوتیم به دلیل اینکه مساوی به درد آن‌ها نمی‌خورد آمده بودند که بازی را ببرند. شرایط تیمی در دفاع و حمله خیلی خوب بود. مهم ترین اتفاق امروز برای تیم‌ما این بود که موقعیت آن‌چنانی به ذوب آهن ندادیم چرا که می‌دانستیم ذوب آهن با تاکتیک و برنامه بازی می‌کند و بازی سختی را داشتیم.

 

عنایتی در مورد اینکه آیا از تیمش رضایت کامل دارد یا خیر گفت: شرایط‌مان نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بود ولی ایده ما این نیست و امیدوارم تلاش‌مان را بیشتر کنیم و در سال اول حضورمان در لیگ برتر بتوانیم در لیگ بمانیم چرا که خواسته من و همه‌ی عوامل باشگاه این است و تبریک و خسته نباشید به هر دوتیم می‌گویم. ذوب آهن باشگاه بزرگ آسیا است و در کشور ما وجهه بزرگی دارد. آرزوی موفقیت برای آقای تارتار در ادامه راه دارم و امیدوارم با تیم خوب‌شان بتوانند شرایط مناسب را مهیا کنند که قطعا این اتفاق خواهد افتاد.

دیدگاه‌ها