کد خبر : 1798485 | 24 آذر 1400 ساعت 20:51 | 23K بازدید | 21 دیدگاه

بازگشت آرش رضاوند با چتر نجات(عکس)

آرش رضاوند بعد از دو هفته غیبت در دیدارهای استقلال، امروز در کارهای گروهی شرکت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، آرش رضاوند یکی از بازیکنان مورد اعتماد فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال است. بازیکنی که با وجود انتقادات اما همواره در خدمت تیم بوده و چراغ سبز کادرفنی را نیز دریافت کرده است اما چند وقتی است که این بازیکن از تمرینات و بازی های تیمش به دور بوده است.

 

بعد از دیدار استقلال و صنعت نفت آبادان بود که اعلام شد آرش رضاوند دچار مصدومیت شده و ممکن است بازی های استقلال را از دست دهد. با این حال فرهاد مجیدی و کادرفنی استقلال از این بازیکن در دیدار دربی از این بازیکن ترکیب تیمشان استفاده کردند و پس از آن، مصدومیتی رضاوند تشدید شد.

 

این بازیکن پیش از دیدار با پیکان نتوانست در تمرینات استقلال حضور پیدا کند و حتی زمانی که برای تماشای این مسابقه راهی استادیوم دستگردی شده بود، اعلام کرد که به مدت دو، سه هفته نمی‌تواند به میدان برود اما امروز با چتر نجات در تمرین حاضر شد و در کارهای گروهی شرکت داشت.

 

این هافبک پرتلاش با حضور در تمرینات امروز، کادرفنی استقلال را امیدوار کرد تا بتواند از او در دیدارهای مهم لیگ برتری که در پیش دارند، استفاده کنند. آبی های پایتخت باید در دیداری از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی به مصاف نود ارومیه بروند و ممکن است رضاوند با استراحت در این بازی، از دیدار هفته یازدهم مقابل پدیده مشهد در دسترس مجیدی قرار بگیرد.

 

1674513

دیدگاه‌ها