کد خبر : 1798748 | 26 آذر 1400 ساعت 12:56 | 20.9K بازدید | 30 دیدگاه

رییس لالیگا:

بعید است بارسلونا بتواند هالند را جذب کند

خاویر تباس، رییس لالیگا، معتقد است که بارسلونا توانایی کافی برای جذب ارلینگ هالند را ندارد.

بعید است بارسلونا بتواند هالند را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر شایعات زیادی درباره احتمال انتقال  ارلینگ هالند به بارسلونا به گوش رسیده است.

ملاقات خوان لاپورتا با مینو رایولا، مدیربرنامه این بازیکن، به این شایعات دامن زده و در عین حال این ایجنت ایتالیایی مدعی شده که بارسا جز چهار گزینه محتمل برای جذب این ستاره نروژی است.

ژاوی هرناندز در تلاش است تا تیمش را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی بهبود ببخشد و هرچند هالند بیشتر گزینه خرید تابستان است تا زمستان، اما با این حال تباس معتقد است که خرید این بازیکن با توجه به شرایط مالی بارسا محتمل نیست.

 

1672218

 

تباس در رویداد لالیگا 2019 گفت:« من فکر نمی‌کنم جذب هالند برای بارسلونا ممکن باشد چون شرایط اقتصادی آنها خوب نیست و محدودیت مالی زیادی دارند. شرایط بسیار خاصی باید شکل بگیرد و بعید است که رایولا نیز این بازیکن را ارزان بفروشد. او همه بازیکنان را به بالاترین قیمت می‌فروشد.»

بارسلونا جز سه باشگاهی بود که در این تابستان با قرارداد سی وی سی مخالفت کرد اما حالا گفته می‌شود که در حال مذاکره در این باره است.

تباس در این باره نیز اظهار داشت:« بله، می‌دانم که بارسا در حال مذاکره با سی وی است اما نمی‌دانم چرا دارد چنین کاری را انجام می‌دهد. وقتی رئال مادرید در لوایح قانونی حضور دارد ترسناک است و ما به آن عادت داریم. ما بیش از 50 بار چنین درگیری داشتیم و می‌دانیم که امروز در یکی دیگر پیروز شده‌ایم. اگر قرار بود با همه تهدیدها روبرو شوم، امروز اینجا نبودم.»

دیدگاه‌ها