کد خبر : 1798787 | 26 آذر 1400 ساعت 17:20 | 54.1K بازدید | 12 دیدگاه

یوونتوس نه؛ تصمیم نهایی کاوانی مشخص شد

به نظر می رسد ادینسون کاوانی تصمیم نهایی خود را اتخاذ کرده و فقط می خواهد به بارسلونا برود.

یوونتوس نه؛ تصمیم نهایی کاوانی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، ادینسون کاوانی سال پایانی قرارداد خود با منچستر یونایتد را پشت سر می‌گذارد و به نظر می‌رسد که هیچ برنامه ای برای تمدید با این تیم ندارد. در واقع ترافیک بالای خط حمله شیاطین سرخ و نیمکت‌نشینی های پیاپی باعث شده که کاوانی به دنبال جدایی از این تیم باشد و به نظر می رسد در ژانویه این اتفاق رخ خواهد داد.

 

اخیراً گفته شد که یوونتوس برای حل مشکل گلزنی خود به دنبال جذب ستاره اروگوئه‌ای است اما حالا منبع آرژانتینی TyC Sports ضمن پرده برداری از پیشنهاد بوکاجونیورز به کاوانی مدعی شده که او نه راهی این تیم نخواهد شد و نه یووه بلکه تصمیم قطعی خود را برای انتقال به بارسلونا اتخاذ کرده و انتخاب نهایی‌اش کار کردن زیر نظر ژاوی هرناندز است.

 

 

1674125

 

 

در واقع به نظر می‌رسد که طی روزهای آینده مذاکرات بین کاوانی و بارسلونا وارد فاز جدیدی خواهد شد و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد انتقال این بازیکن به نوکمپ رنگ و بوی رسمی به خود می‌گیرد. همچنین گزارش ها در ایتالیا حاکی از آن است که بعد از شکست بیانکونری در پروژه جذب کاوانی، آنها برای به خدمت گرفتن دیگر ستاره خط حمله منچستر یونایتد یعنی آنتونی مارسیال اقدام خواهند کرد؛ بازیکنی که او هم در این فصل عموما نیمکت‌نشین بود و اخیرا مدیر برنامه‌اش از علاقه ستاره فرانسوی برای جدایی از یونایتد پرده برداشت.

دیدگاه‌ها