کد خبر : 1798920 | 27 آذر 1400 ساعت 12:35 | 2.5K بازدید | 0 دیدگاه

دوومیدانی، ورزش اول در المپیک 2020 توکیو

داده‌های آماری نشان می‌دهد که رشته دوومیدانی رتبه اول بین ورزش‌های حاضر در بازی‌های المپیک 2020 توکیو را به خود اختصاص داده است.

دوومیدانی، ورزش اول در المپیک 2020 توکیو
به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، «سباستین کو» رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی فاش کرد که براساس داده‌های منتشر شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک، رشته دوومیدانی به عنوان ورزش اول در بازی‌های المپیک 2020 توکیو معرفی شده است.

«کو» در یک تماس مجازی با خبرنگاران منتخب گفت: ما به عنوان ورزش اول المپیک، از بازی‌های المپیک 2020 توکیو بیرون آمدیم. شما بارها این موضوع را که دوومیدانی ورزش اول المپیک است، از من شنیده‌اید. با این وجود، انتشار داده‌های آماری از سوی IOC که هفته گذشته صورت گرفت، این امکان را به من می‌دهد که این جمله را به صورت رسمی هم اعلام کنم.

 

وی ادامه داد: ما بیشترین تعداد ساعت تماشای پخش تلویزیونی را در جریان بازی‌های 2020 توکیو با مدت 2.2 میلیون ساعت داشتیم. همچنین حدوداً 10 هزار مقاله رسانه‌ای درباره دوومیدانی نوشته شد. بیشترین مطلب به اشتراک گذاشته شده در رسانه‌های اجتماعی نیز با تعداد 700 میلیون به دوومیدانی اختصاص داشت. ضمن اینکه بیشترین بازدید ویدئویی در اپلیکیشن و وب‌سایت کمیته بین‌المللی المپیک به تعداد 500 هزار نفر در اختیار دوومیدانی بود.

رئیس فدراسیون جهانی دوومیدانی عنوان کرد: ما نباید ارزش تلویزیون را دست‌کم بگیریم. می‌دانم که در حال حاضر فکر کردن به همه چیز از نظر دیجیتالی بسیار اهمیت دارد، اما تلویزیون واقعاً برای ما وسیله‌ای مهم محسوب می‌شود. بیشتر کسانی که ورزش دوومیدانی را تماشا می‌کنند، این کار را از طریق تلویزیون انجام می‌دهند.

دیدگاه‌ها