کد خبر : 1798934 | 27 آذر 1400 ساعت 12:43 | 47.8K بازدید | 29 دیدگاه

روایت رونالدو از بهترین خاطره‌اش در کنار فرگوسن

کریستیانو رونالدو، ستاره منچستریونایتد، رابطه خاص و نزدیکی با سر الکس فرگوسن دارد.

روایت رونالدو از بهترین خاطره‌اش در کنار فرگوسن

به گزارش "ورزش سه"، فرگوسن در سال 2003 شخصا برای انتقال کریستیانو رونالدوی 18 ساله به اولدترافورد اقدام کرد. 


این بازیکن پرتغالی توانست تحت هدایت این مربی اسکاتلندی خودش را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال در دنیا مطرح کند و این دو نفر اخیرا مصاحبه‌ای در Inside View در کنار هم انجام دادند. 


رونالدو در طول این مصاحبه داستانی را روایت کرد که مربوط به زمانی می‌شد که او قصد داشت منچستر را ترک کند و به ملاقات پدرش برود که در بیمارستان بستری بود. فرگوسن با این موضوع موفقیت کرد و رونالدو هنوز به این خاطر از این مربی سپاسگزار است. 


این ستاره یونایتد در این باره گفت:« ما لحظات زیبای بسیار زیادی در کنار هم داشتیم. این موضوع فقط به لحظات پیروزی و قهرمانی برنمی‌گردد، بلکه به لحظات سختی که با هم طی کردیم هم مربوط است. من تمامی این سختی‌ها را در قلبم نگه داشتم. او احتمالا این خاطره را به یاد ندارد و من هم قرار نبود حرفی از آن بزنم اما می‌گویم چون خاطره بسیار زیبایی است.»


رونالدو ادامه داد:« روزی را به یاد دارم که پدرم در بیمارستان بود و من بسیار احساساتی و ضعیف بودم. با فرگوسن صحبت کردم و او به من گفت: کریستیانو، هیچ چیز مهم نیست، برای دو یا سه روز به آنجا برو. ما بازی‌های سختی داشتیم و من در آن زمان بازیکنی کلیدی بودم. او گفت: شرایط سخت خواهد شد چون ما این بازی‌های سخت را داریم اما من موقعیتت را درک می‌کنم و به تو اجازه می‌دهم که بروی و پدرت را ببینی.»

 

1675103


این بازیکن اضافه کرد:« این اتفاقات برای من بسیار مهم هستند، جدای از قهرمانی در لیگ قهرمانان، لیگ برتر، جام حذفی و اینطور مسائل. من باید از او تشکر و تقدیر کنم به خاطر چیزی که به من گفت و همیشه همینطور بود. من باید این موضوع را مطرح می‌کردم و چنین رفتاری را تحسین می‌کردم.»


فرگوسن در این باره گفت:« من این را از تجربه‌ای به عنوان یک مربی جوان یاد گرفتم. من 33 ساله بودم و پسر جوانی به دفتر من آمد. سه‌شنبه بود و او گفت مربی، می‌توانم جمعه را مرخصی بگیرم؟ من گفتم چرا می‌خواهی تعطیل باشی؟ و او پاسخ داد: مادرم فوت کرد.»


این مربی اظهار داشت:« این جمله ضربه عجیبی به شما می‌زند. چه کار می‌توانستم بکنم؟ به او گفتم البته پسرم. از آن لحظه اگر بازیکنی نزد من می‌آمد و می‌گفت می‌توانم فردا را مرخصی داشته باشم؟ می‌گفتم بله، کمکی از من برمی‌آید؟ در مورد رونالدو هم می‌دانستم که پدرش بیمار است و در بیمارستان بستری شده است. برایم مهم بود که او آنجا باشد. چیزهایی در دنیا هستند که مهم‌تر از باشگاه فوتبال هستند. خانواده یکی از آنهاست و شکی در این باره نیست. شما هرگز نباید هیچ باشگاهی را بالاتر از خانواده‌تان قرار دهید.»

دیدگاه‌ها