کد خبر : 1798939 | 27 آذر 1400 ساعت 13:04 | 10.6K بازدید | 5 دیدگاه

باید با صلابت با سختی‌ها مواجه شد

بیلسا: این بدترین لحظه دوران حضورم در لیدز است

مارسلو بیلسا، سرمربی لیدز، روزهای سختی را روی نیمکت این تیم سپری می‌کند.

بیلسا: این بدترین لحظه دوران حضورم در لیدز است

به گزارش "ورزش سه"، شرایط امروز بیلسا در لیدز شباهتی به شرایط یک سال پیش ندارد که این تیم به تازگی به لیگ برتر برگشته بود و در آستانه کسب سهمیه رقابت اروپایی قرار داشت.


تیم این مربی آرژانتینی در فصل 22-2021 روزهای سختی را سپری می‌کند و به نظر می‌رسد که توانایی رقابت با سایر تیم‌ها را ندارد، در قعر جدول قرار گرفته و تنها چند امتیاز با منطقه سقوط فاصله دارد.


اما بدون توجه به تمامی این موارد، لیدز به تازگی شکستی را تجربه کرد که در هر شرایطی دردناک است: باخت 0-7 برابر منچسترسیتی که می‌توانست تحقیرآمیزتر هم باشد.


بیلسا در پایان بازی به شدت از تیمش و خودش انتقاد کرد و به برتری و بازی خوب حریف اشاره داشت اما در عین حال از بازی ناامیدکننده لیدز نیز یاد کرد.


این مربی گفت:« من هیچ نکته ارزشمندی در تیم پیدا نکردم که در چنین شکست‌هایی طبیعی است، وقتی که هیچ چیز درست پیش نمی‌رود. این فقط بازیکنان نیستند که شکست خوردند و نتوانستند خوب عمل کنند، بلکه این اتفاق برای رهبری تیمی هم اتفاق افتاد.»


بیلسا دو روز بعد بار دیگر با خبرنگاران روبرو شد تا بار دیگر درباره عملکرد ضعیف تیمش در این بازه زمانی صحبت کند و سوالی از او پرسیده شد که معمولا در چنین شرایطی از هر مربی‌ای پرسیده می‌شود: آیا می‌ترسی اخراج شوی؟»


بیلسا پاسخ داد:« از این که اخراجم کنند می‌ترسم؟ به رخ کشیدن قدرتی که در طول زمان مشخص خواهد شد هرگز از نظر من درست نبوده است. البته که این بدترین لحظه‌ای است که من در طول دوران حضورم در لیدز تجربه کرده‌ام و شکست 0-7 فقط یک باخت عادی نیست.»


او در ادامه با صدای محکم همیشگی‌اش اضافه کرد:« من به دشواری‌ها باور دارم و معتقدم باید با آنها روبرو شد. این نیازمند صلابت است و من امیدوارم که تیمم بتواند همینطور عمل کند.»رویارویی درست با ناملایمات چیزی است که بیلسا سعی کرده به تمامی اعضای لیدز یاد دهد، تیمی که اگر بازی‌های عقب افتاده رقبایش انجام شود شاید در منطقه سقوط قرار بگیرد.


بیلسا این هفته هم مانند هر هفته در لیگ برتر با حریفی دشوار روبروست و روز شنبه به مصاف آرسنال می‌رود.


هرچند با توجه به افزایش قابل توجه موارد مبتلا به ویروس کرونا در لیگ برتر انگلیس، ادامه برگزاری مسابقات زیر سوال رفته و ممکن است در روزهای آتی تصمیمات جدیدی در این باره اتخاذ شود.

دیدگاه‌ها