کد خبر : 1798979 | 27 آذر 1400 ساعت 18:20 | 26.4K بازدید | 2 دیدگاه

دنزل دومفریس هلندی؛

ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

مدافع هافبک راست هلندی جدید اینتر این روزها در اوج است و دیگر کمتر کسی از اشرف حکیمی یاد می کند.

ستاره‌ای که خاطرات اشرف در اینتر را محو کرد

به گزارش "ورزش سه"، یورو 2020 بهترین مکان برای اثبات توانایی های دنزل دومفریس بود. او یکی از بهترین بازیکنان هلند در ان رقابت ها بود و توانست نظر مسئولان اینتر را به خود جلب کند. اینتر که اشرف حکیمی را از دست داده و به پی اس جی واگذار کرده بود، برای جانشینی او به سراغ دومفریس رفت و حالا مشخص شده است که این بهترین تصمیم ممکن بود.

 

 

1645421

 

 

دنزل در بازی دیشب برابر سالرنیتانا توانست زننده یکی از 5 گل تیمش باشد و به این ترتیب در سه بازی اخیر نراتزوری توانسته دو گل بزند. او تا به اینجای فصل دو پاس گل نیز داده و خیال اینتر از سمت راست را راحت کرده است. فصل گذشته با اشرف حکیمی، سمت راست یکی از نقاط قوت اینتر بود و ستاره مراکشی چه در دفاع و چه در حمله بی نظیر بازی می کرد ولی دنزل هلندی به تدریج در حال پاک کردن خاطرات اشرف است.

 

 

1646777

 

 

او نیز به مانند دیگر بازیکنان اینتر روز به روز بهتر از قبل کار می کند و این در نتایج 10 بازی اخیر اینتر کاملا مشخص است. نراتزوری توانسته اند از 30 امتیاز ممکن 26 امتیاز کسب کنند و به صدر جدول برسند. در واقع اگر اشرف مهره کلیدی اینتر کونته بود، دنزل دومفریس اکنون تبدیل به یکی از نقاط قوت اینتر سیمونه اینزاگی شده است.

 

دیدگاه‌ها