کد خبر : 1799040 | 27 آذر 1400 ساعت 21:27 | 62.2K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو آگوئرو به منچسترسیتی بر می‌گردد!

اوله مدعی شد سرخیو آگوئرو به زودی به عنوان سفیر جهانی باشگاه منچسترسیتی انتخاب خواهد شد.

سرخیو آگوئرو به منچسترسیتی بر می‌گردد!

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو آگوئرو در تابستان اخیر و بعد از یک دهه حضور در باشگاه منچسترسیتی این تیم را ترک کرد. ستاره آرژانتینی طی این 10 سال به اسطوره سیتیزن ها و بهترین گلزن تاریخ باشگاه انگلیسی تبدیل شد اما نهایتاً در تابستان به بارسلونا پیوست تا سال‌های پایانی فوتبال خود را در این تیم پشت سر بگذارد.

 

با این حال اوضاع در بارسلونا اصلاً برای آگوئرو مطابق انتظار پیش نرفت. در تابستان دوست صمیمی او که شاید یکی از دلایل پیوستن او به بارسلونا بود یعنی لیونل مسی این تیم را ترک کرد و به پاری سن ژرمن پیوست. این اما پایان کابوس آگوئرو نبود زیرا این بازیکن چندی پیش در جریان یکی از مسابقات دچار مشکل قلبی شد و نتوانست به کار خود ادامه دهد.

 

 

1606826

 

 

بعد از گمانه زنی های زیادی که طی هفته های اخیر در مورد ستاره آرژانتینی وجود داشت نهایتاً چند روز پیش به شکل رسمی مشخص شد که این بازیکن به دلیل مشکل قلبی نمی تواند به کار خود در فوتبال ادامه دهد و طی مراسمی خداحافظی خود را اعلام کرد. اما حالا اوله ادعای جالبی را مطرح کرده است. بر اساس گزارشی که این منبع آرژانتینی منتشر کرده آگوئرو به زودی به منچسترسیتی باز خواهد گشت تا به عنوان سفیر جهانی این باشگاه فعالیت کند.

دیدگاه‌ها