کد خبر : 1799208 | 28 آذر 1400 ساعت 18:48 | 17K بازدید | 17 دیدگاه

لواندوفسکی: رقابت با مسی افتخار بزرگی بود

روبرت لواندوفسکی از عدم برگزاری مراسم توپ طلا در سال 2020 ابراز ناامیدی کرد.

لواندوفسکی: رقابت با مسی افتخار بزرگی بود

به گزارش "ورزش سه"، بدون شک روبرت لواندوفسکی یکی از بهترین بازیکنان دنیا طی دو، سه سال اخیر بوده است. او موفق شد با بایرن مونیخ به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کند و حتی بسیاری معتقد بودند که بالاتر از لیونل مسی، این ستاره لهستانی بود که باید توپ طلای سال 2021 را از آن خود می‌کرد؛ اتفاقی که نهایتا رخ نداد و مسی هفتمین توپ طلای خود را به دست آورد.

لواندوفسکی در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون بحث هایی که درباره جایزه توپ طلا وجود داشت گفت: "رقابت با مسی افتخار بزرگی بود. چیزی دست من نبود. از یک طرف افتخار می‌کردم و از طرف دیگر کمی غمگین بودم چرا که با وجود عناوینی که برده بودیم، مراسم سال 2020 لغو شد. مطمئنم که بازیکنان دیگر بایرن مونیخ نیز می‌توانستند در آن سال جزو بهترین ها باشند.

 

 

1669608

 

 

همه ما می دانیم که مسی چه نام بزرگی است و چه دستاوردهایی داشته است. بنابراین این واقعیت که در کنار او بودم باعث افتخار من است."

 

لواندوفسکی در ادامه تشکر ویژه ای از همسرش انجام داد و گفت: "وقتی گلی نمی زنم، بعد از بازی خیلی خوشحال نیستم. برای من بهترین چیز این است که در مورد آن صحبت کنم، به خصوص با همسرم آنا. او دقیقا می داند که چه زمانی در مورد شرایطم با من صحبت کند. من خوشحالم که کسی را در خانه دارم که به من کمک می کند مشکلاتم را حل کنم."

 

 

1669314

دیدگاه‌ها