کد خبر : 1799278 | 28 آذر 1400 ساعت 21:00 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پونفرادینا زور بردن تیم بیستم را نداشت؛

فرصت سوزی دوباره یاران عابدزاده

پونفرادینا مقابل حریف ته جدولی خود به نتیجه ای بهتر از مساوی دست پیدا نکرد.

به گزارش ورزش سه، تیم پونفرادینا پس از اینکه در هفته بیستم لیگ دو اسپانیا مقابل حریف قعر جدولی خود به نتیجه مساوی رضایت داد، روز چهارشنبه هفته گذشته در مرحله دوم کوپا دل ری ایبیزا را شکست داد تا با روحیه ای بالا راهی هفته بیست و یکم شود.

 

1675613

 

 

یاران امیر عابدزاده در حالی که مثل مسابقات قبل او را درون دروازه داشتند امشب در خانه مقابل اموربیتافِ رده بیستمی قرار گرفتند که طی 20 بازی اخیر تنها سه برد کسب کرده و متحمل 8 شکست شده بود.

 

پونفرادینا هفته گذشته دو امتیاز بسیار حساس را مقابل لگانس رتبه هفدهمی از دست داده بود و در پی کسب هر سه امتیاز بازی خانگی امروز که به نظر می رسید بازی آسانی باشد، بود. یاران عابدزاده در شبی که او بازهم نتوانست کلین شیت کند، مقابل یک حریف قعر جدولی دیگر متوقف شدند تا دو امتیاز حساس دیگر را از دست داده و تا رده چهارم در جدول پایین بیایند.

 

 

1675614

 

 

 

گوروزتا در دقیقه 40 موفق به گشودن دروازه عابدزاده شد تا میهمان در میان بهت یاران امیر برنده راهی رختکن شود. پونفرادینا در نیمه دوم با حملات همه جانبه خود در تلاش بود که بازی را به تساوی بکشاند اما این اتفاق در نیم ساعت نخست کار رخ نداد و در حالی که می رفت بازی با همین نتیجه به پایان برسد ادو در دقیقه 80 سرانجام برای میزبان گلزنی کرد تا کار با تساوی یک بر یک خاتمه یابد.

 

این دومین مساوی متوالی پونفرادینا بعد از سه برد متوالی بود که این تیم را 37 امتیازی کرد؛ با توجه به پیروزی ایبار و تنریف یاران عابدزاده با دو پله سقوط، هفته بیست و یکم را با رتبه چهارم به پایان رساندند. این شرایط در حالی رقم خورد که هواداران پونفرادینا دو برد آسان و رسیدن به یک قدمی آلمریا در صدر را طی این دو هفته متصور بودند.

 

1675612

دیدگاه‌ها