کد خبر : 1799352 | 29 آذر 1400 ساعت 13:54 | 32.2K بازدید | 12 دیدگاه

رسمی؛ تاتنهام از لیگ کنفرانس اروپا حذف شد

یوفا اعلام کرد که غیبت تاتنهام در دیدار برابر رن باعث حذف این تیم از لیگ کنفرانس اروپا شده است.

رسمی؛ تاتنهام از لیگ کنفرانس اروپا حذف شد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام در تاریخ 9 دسامبر باید در آخرین دیدار از مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا برابر رن قرار می‌گرفت.

شاگردان آنتونیو کونته در صورت پیروزی در این بازی می‌توانستند به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کنند اما شیوع ویروس کرونا در اردوی این تیم و در بین بازیکنان باعث شد که آنها به یوفا اعلام کنند که نمی‌توانند در این بازی حضور داشته باشند.

از سوی دیگر، تیم رن با لغو این بازی مخالفت کرده بود اما در نهایت مجبور به پذیرش آن شد اما یوفا موفق نشد تاریخی را برای برگزاری این بازی به تعویق افتاده مشخص کند و در نهایت بازی 0-3 به سود این باشگاه فرانسوی اعلام شد.

 

1675745

 

پیروزی 0-3 رن در این دیدار به معنای قرار گرفتن تاتنهام در رتبه سوم گروه و عدم صعود این تیم به مرحله بعدی این رقابت‌ها است.

در بخشی از بیانیه منتشر شده از سوی یوفا آمده:« پس از اعلام چندین مورد ابتلا به کرونا در بین بازیکنان و اعضای باشگاه تاتنهام، دیدار مرحله گروهی لیگ کنفرانس اروپا در فصل 22-2021 بین تاتنهام و رن که قرار بود در 9 دسامبر در لندن برگزار شود انجام نشد. این موضوع به کمیته انضباطی و کنترل یوفا سپرده شد تا تصمیم نهایی گرفته شود و این کمیته بر اساس قوانین انضباطی و شرایط پیش آمده تصمیمش را اعلام کرد.»

هشت نفر از اعضای تیم اول تاتنهام و چند نفر از اعضای کادر فنی این تیم با تست مثبت کرونا مواجه شده بودند و این باشگاه در فاصله 24 ساعت تا آغاز بازی اعلام کرد که قادر به حضور در میدان نیست که همین موضوع باعث عصبانیت باشگاه رن شده بود.

دیدگاه‌ها