کد خبر : 1799386 | 29 آذر 1400 ساعت 17:35 | 19.1K بازدید | 4 دیدگاه

لئوناردو:

مستند نیمار را بسازند، هرگز با زیدان تماس نگرفته‌ام

مدیر ورزشی پی اس جی در مصاحبه خود به دفاع از نیمار پرداخت و شایعات مذاکره با زیدان را نیز تکذیب کرد.

مستند نیمار را بسازند، هرگز با زیدان تماس نگرفته‌ام

به گزارش "ورزش سه "، تابستان امسال پی اس جی جی دوناروما گلر میلان و تیم ملی ایتالیا را رایگان به خدمت گرفت. او حاضر نشد قراردادش با میلان را تمدید کند و به عنوان بازیکن آزاد راهی پی اس جی شد. دوناروما در یورو 2020 بازی های فوق العاده ای انجام داد و نقش مهمی در قهرمانی آتزوری ایفا کرد تا به عنوان بهترین گلر رقابت ها معرفی شود. او اخیرا بهترین دروازه بان سال 2021 از نگاه فرانس فوتبال نیز انتخاب شد.

دوناروما در پی اس جی با کیلور ناواس رقابت دارد و تا به اینجا در هشت بازی لوشامپیونا و سه بازی لیگ قهرمانان 990 دقیقه به میدان رفته و 9 گل نیز دریافت کرده است. او 4 کلین شیت هم داشته است.

 

 

1664058

 

 

لئوناردو مدیر ورزشی پی اس جی در مورد شایعات تنش بین دوناروما و ناواس گفت:« ما دو دروازه بان عالی در اختیار داریم. دوناروما 22 ساله است و از نظر من بهترین گلر دنیاست. کیلور ناواس هم گلر فوق العاده ای است و همراه با دوناروما بین 10 نامزد بهترین دروازه بان های دنیا در سال 2021 قرار داشت.»

 

 

1665685

 

 

حواشی نیمار:« خیلی دوست دارم از زندگی نیمار مستندی درست شود و قطعا در آن صحبت خواهم کرد. می گویند نیمار هیولاست و سلطان حاشیه. اینکه فلان کار را انجام می دهد و تمرکزی روی فوتبال ندارد ولی این از واقعیت به دور است. باید نیمار را از نزدیک بشناسید تا با شخصیت او آشنا شوید. شاید زندگی بیرون فوتبالی او متفاوت باشد و به این جشن و آن جشن برود اما در تمرینات و در زمین مسابقه، او 100 درصد توانش را برای پی اس جی گذاشته است. مردم در مورد او بر اساس شایعات رسانه ها قضاوت می کنند اما این درست نیست. آنها نیمار واقعی را نمی شناسند.»

 

 

1668176

 

 

شایعات مذاکره با زیدان و اخراج پوچتینو:« هرگز هیچ تماسی با زیدان و نه هیچ مربی دیگری نداشته ایم. سال گذشته وقتی تصمیم به برکناری توخل گرفتیم بود که با پوچتینو مذاکره کردیم و قبل از آن با هیچ مربی دیگری تماس نگرفته بودیم. تا امروز نیز هیچ مذاکره ای با زیدان نداشته ایم.»

 

دیدگاه‌ها