کد خبر : 1799478 | 29 آذر 1400 ساعت 23:25 | 48.8K بازدید | 0 دیدگاه

سیمون کیائر:

ممنون اینتر، اما برگردم از یک امتیاز هم نمی‌گذرم!

سیمون کیائر، مدافع دانمارکی میلان ضمن تشکر از باشگاه اینتر، برای رقیب همشهری خط و نشان کشید.

ممنون اینتر، اما برگردم از یک امتیاز هم نمی‌گذرم!

به گزارش "ورزش سه"، سال 2021 برای سیمون کیائر اتفاقات فراوانی به همراه داشت، از کمک به نجات جان کریستین اریکسن در بازی دانمارک برابر فنلاند تا شرکت در مراسم توپ طلا به عنوان یکی از 30 نامزد برگزیده و البته در نهایت پارگی رباط صلیبی در جریان دیدار مقابل جنوا در تاریخ اول دسامبر. حالا سیمون کیائر در مصاحبه ای به مرور اتفاقات سال 2021 پرداخته و البته وعده های جالبی برای بازگشت به زمین فوتبال داده است.

 

سیمون کیائر گفت: "احساس خوبی دارم. البته متاسفانه مصدومیت شدیدی داشتم و بازگشت به میادین نیاز به زمان و حوصله دارد. من زیاد در شبکه های اجتماعی پست نگذاشته و بیشتر وقتم را با خانواده ام می گذرانم، اما اکنون این فرصت را دارم که از همه برای پیام هایشان تشکر کنم. هدف فعلی من تلاش فراوان و بازگشت به میادین است.

 

1645969

 

هر چیزی ممکن است در فوتبال رخ دهد. در سال 2021 اتفاق تلخی برای دوستم در رقابت های یورو افتاد، برای اولین بار به عنوان نامزد در مراسم توپ طلا حاضر شدم و در ادامه نیز اولین مصدومیت سنگین دوران حرفه‌ای من رخ داد.

 

البته این مصدومیت خواسته من نبوده، اما حالا اتفاق افتاده و این فرصت را به من داده تا روی مسائل مختلفی کار کنم. من پیام‌های زیادی از افرادی دریافت کردم که حتی آنها را نمی‌شناختم و این واقعا مایه غرور برای من بود. تیمی مانند اینتر نشان داد که  گرچه ما رقیب هستیم، اما وقتی چنین اتفاقاتی رخ می دهد انسانیت مهم تر است. من از آنها تشکر می کنم، اما اینتر می داند که وقتی من برگردم، از یک امتیاز هم مقابل آنها نخواهم گذشت."

دیدگاه‌ها