کد خبر : 1799586 | 30 آذر 1400 ساعت 14:25 | 54.1K بازدید | 37 دیدگاه

کاظمی، میزبان بازیهای رسمی پرسپولیس می‌شود

باشگاه پرسپولبس در نظر دارد تا برخی از بازیهای رسمی خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کند.

کاظمی، میزبان بازیهای رسمی پرسپولیس می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در حالی نزدیک به دو سال بازیهای بدون تماشاگر خود را در ورزشگاه آزادی برگزار کرده که بهای زیادی را بابت اجاره بزرگترین ورزشگاه ایران پرداخت کرده و این در حالی است که می‌توانست بازی را در ورزشگاه اختصاصی اش بدون هزینه اضافه برگزار کند.

مجید صدری با تاکید بر اینکه قصد دارد ورزشگاه کاظمی را توسعه دهد، عنوان کرد: قرار شد با دکتر سجادی و شهردار جلسه بگذاریم و برای سندش اقدام کنیم. ما فکر می‌کنیم آن ورزشگاه برای ماست و برنامه داریم امسال دو ورزشگاه را توسعه دهیم. من می‌خواهم حداقل هفته‌ای دو روز بروم و آنجا مستقر شوم. کاری هم که می‌کنیم این است که استانداردهای سازمان لیگ را رعایت کنیم و انشالله یک سری بازیها را مثل همین بازی دیروز بتوانیم آنجا برگزار کنیم و به این سمت برویم.

او همچنین تاکید کرد که قصد دارد ورزشگاه درفشی فر را هم به چمن مصنوعی تجهیز کند: اگرچه هنوز سند به نام ما نشده اما چون فکر می‌کنیم شهرداری هم به ما این محبت را دارد و این مجموعه در اختیار ما هست، توسعه دهیم. درفشی فر را هم صحبت می‌کنیم که با پیمانکار فعلی اقاله کنیم و دنبالش هستیم که چمن طبیعی را احیا کنیم.

نویسنده: پژمان راهبر

دیدگاه‌ها