کد خبر : 1799599 | 30 آذر 1400 ساعت 15:49 | 39.7K بازدید | 10 دیدگاه

چالش سخت ستاره ایرانی پورتو؛

مهدی طارمی؛ این ماموریت را هم تمام کن

بنفیکا یکی از معدود تیم‌هایی محسوب شود که مهدی طارمی مقابل آن موفق به گلزنی نشده است.

مهدی طارمی؛ این ماموریت را هم تمام کن

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال 2019 بود مهدی طارمی گام بزرگی را در فوتبال خود برداشت و بعد از یک دوره کوتاه حضور در الغرافه به ریو آوه پیوست تا چالش جدی خود را در فوتبال اروپا با انتقال به این تیم پرتغالی آغاز کرده باشد.

 

مهدی طارمی مجموعا طی 36 بازی موفق شد 21 گل برای ریوه آوه به ثمر برساند و همین عملکرد درخشان ستاره ایرانی باعث شد که چشم باشگاه‌های بزرگ فوتبال پرتغال به این بازیکن دوخته شود. نهایتاً و بعد از رقابتی که وجود داشت، این پورتو بود که گوی سبقت را از رقبا ربود و موفق شد طارمی را به خدمت بگیرد.

 

 

1672641

 

 

هفته‌های ابتدایی حضور مهدی طارمی در پورتو با نیمکت‌نشینی همراه بود اما همان طور که انتظار می‌رفت او توانایی های بالای خود را به سرجیو کونسیسائو نشان داد و رفته رفته به یک بازیکن کلیدی و مهم در ترکیب پورتو تبدیل شد.

 

طارمی که فصل جاری رقابت ها را هم بسیار خوب آغاز کرد، بعد از حذف پورتو از لیگ قهرمانان اروپا با برخی انتقادات روبرو شد و حتی در چند بازی نیمکت نشینی را هم تجربه کرد اما او از دیدار اخیر این تیم برابر ویزلا دوباره به ترکیب ثابت بازگشت. همچنین ویتور برونو، مربی پرتغالی نیز حمایت قاطع از طارمی انجام داد و گفت: فوتبال بازی اشتباهات است و بازیکن هم یک انسان؛ هیچ کسی از خطاها و اشتباهات در امان نیست اما تنبیه کسی که تلاش می‌کند که بهترین کار را برای تیم انجام دهد، بی‌معناست. هدف ما هم لزوماً این نیست که مهدی گل بزند، بلکه برای ما مهم این است که او زمانی‌که انتظارش را ندارید، وارد شود و به تیم کمک کند."

 

 

1676125

 

 

اما قطعاً سرجیو کونسیسائو در ادامه فصل حساب ویژه ای روی مهدی طارمی باز خواهد کرد. شاگردان او سه روز دیگر در جام حذفی فوتبال پرتغال به مصاف بنفیکا خواهند رفت و قطعاً مهاجم ایرانی در آن مسابقه یکی از امیدهای اصلی پورتو برای گلزنی خواهد بود. اما نکته جالب این که طارمی تا به حال مقابل اکثر تیم‌های حاضر در لیگ پرتغال موفق به گلزنی شده اما این اتفاق مقابل بنفیکا برای او رخ نداده است و حالا او در این مسابقه به دنبال طلسم شکنی و انجام این ماموریت دشوار خواهد بود.

دیدگاه‌ها