کد خبر : 1799792 | 01 دی 1400 ساعت 18:33 | 42K بازدید | 14 دیدگاه

گزارش اکیپ؛

تنش در PSG؛ هرج و مرج عجیب با رهبری گلرها!

اکیپ در گزارشی به توضیح درباره وضعیت عجیب دو دروازه‌بان پاری‌سن ژرمن پرداخته است.

تنش در PSG؛ هرج و مرج عجیب با رهبری گلرها!

به گزارش "ورزش سه"، دوناروما در تابستان اخیر به شکل آزاد از میلان به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال دروازه بان ملی پوش ایتالیایی هنوز به یک بازیکن ثابت در پاری سن ژرمن تبدیل نشده و تا به اینجای فصل تنها در 11 بازی به میدان رفته است. ماه گذشته مدیر برنامه او یعنی مینو رایولا تاکید کرد که هیچ مشکلی بین او و باشگاه وجود ندارد، در حالی که خودش اخیراً رقابت با کیلور ناواس را آزاردهنده خوانده بود.

 

 

1670589

 

 

در همین راستا نشریه اکیپ فرانسه گزارشی منتشر کرده و مدعی شده که رابطه بین ناواس و دوناروما بسیار ضعیف است. به نوشته این روزنامه فرانسوی این ارتباط روز به روز در حال بدتر شدن است و به نظر نمی‌رسد که در نیم‌فصل دوم امیدی برای بهبود آن وجود داشته باشد.

 

این در حالی که مائوریسیو پوچتینو در این باره گفته است: "من فکر می کنم که پس از پنج ماه کار، درک خوبی از وضعیت وجود دارد. من معتقدم که رقابت می تواند سالم باشد. این یک رقابت واقعی است و جو خوبی در تمرینات وجود دارد. همه از آن سود می برند و ما باید از دروازه بانان خود تمجید کنیم زیرا آنها شرایط را درک کرده اند و سطح آنها اکنون می تواند رشد کند."

 

 

1664058

 

 

البته رسانه‌های فرانسوی مدعی شده اند که خود مائوریسیو پوچتینو در تابستان علاقه زیادی به انتقال دوناروما به پارک دو پرنس نداشته و این گلر ایتالیایی با نظر مستقیم مدیران PSG جذب شده است؛ موضوعی که شاید یکی از دلایل کم بازی کردن دوناروما هم بوده است.

دیدگاه‌ها