کد خبر : 1799895 | 02 دی 1400 ساعت 16:32 | 55.5K بازدید | 10 دیدگاه

بازگشت کوتینیو به مرسی ساید؛ این بار طرف آبی!

به نظر می‌رسد دوران حضور فیلیپه کوتینیو، وینگر برزیلی، در نوکمپ رو به پایان است.

بازگشت کوتینیو به مرسی ساید؛ این بار طرف آبی!

به گزارش "ورزش سه"، انتقال 145 میلیون پوندی کوتینیو از آنفیلد به بارسلونا یک شکست تمام عیار بود و این بازیکن هرگز موفق نشد ذره‌ای از درخشش خود در لیورپول را در طول این سه سال تکرار کند.

بارسلونا که در شرایط مالی دشواری قرار داد و تیمش نیز نیازمند خرید بازیکنان جدید است قصد دارد این بازیکن برزیلی را به فروش برساند.

پیش از این باشگاه‌هایی چون نیوکاسل که به تازگی با حضور مالکان عربستانی متمول شرایط متفاوتی پیدا کرده و تاتنهام جز مشتریان این بازیکن به حساب می‌آمد اما حالا موندو دیپورتیوو و آ.اس مدعی شدند که اورتون نیز به صورت جدی خواهان جذب کوتینیو است.

 

1661932

 

این روزنامه‌های اسپانیایی خبر دادند که نمایندگان کوتینیو نیز در روزهای اخیر مذاکراتی را با مدیران باشگاه اورتون انجام داده و با آنها در تماس بوده‌اند.

این بازیکن جایی در برنامه‌های ژاوی هرناندز ندارد و بارسلونا نیز از فروش او استقبال می‌کند تا هم مبلغی را در ازای او دریافت کرده و هم مجبور به پرداخت دستمزدش نباشد.

خداحافظی سرخیو آگوئرو، عملکرد نه چندان خوب لوک دی یونگ و مصدومیت آنسو فاتی و ممفیس دیپای باعث شده که ژاوی به صورت جدی به دنبال تقویت تیمش در خط حمله باشد و فروش کوتینیو به این برنامه کمک بسیاری خواهد کرد.

بسیاری از رسانه‌های خبری در روزهای اخیر مدعی شده بودند که کار انتقال فران تورس، مهاجم سیتی، که گزینه اصلی بارسا برای پنجره نقل و انتقالات زمستانی بود به پایان رسیده و این بازیکن به زودی رسما پیراهن بارسا را به تن خواهد کرد.

با این حال و با توجه به محدودیت مالی تعیین شده از سوی لالیگا برای بارسا، نهایی شدن این انتقال نیز به جدایی بازیکنان دیگری از این تیم بستگی دارد.

دیدگاه‌ها