کد خبر : 1800015 | 03 دی 1400 ساعت 09:57 | 13.6K بازدید | 3 دیدگاه

خصومت با هافبک چلسی در مراکش؛ زیاش دعوت نشد

حکیم زیاش، هافبک مراکشی چلسی، شرایط چندان خوبی در تیم ملی کشورش ندارد.

خصومت با هافبک چلسی در مراکش؛ زیاش دعوت نشد

به گزارش "ورزش سه"، زیاش یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی مراکش در سال‌های اخیر بوده که با درخشش در ترکیب آژاکس توجه بسیاری را در اروپا به خود جلب کرد.

این بازیکن در نهایت تصمیم گرفت پس از فصل درخشانی که با آژاکس داشت مانند بسیاری از بازیکنان دیگر این باشگاه از لیگ هلند جدا شود و در نهایت به استمفورد بریج آمد.

اما به نظر می‌رسد که شرایط او در تیم ملی کشورش چندان خوب نیست و با اعلام فهرست تیم ملی مراکش برای رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا، نامی از این بازیکن در این فهرست دیده نمی‌شود.

 

1540507

 

این در حالی است که زیاش در تمامی شش بازی تیم ملی کشورش در مسابقات انتخابی جام جهانی 2022 نیز غایب بود و از ماه جولای تا به حال در هیچ دیداری برای این تیم به میدان نرفته است.

مارکا مدعی شده که وحید هلیل هودزیچ ظاهرا مشکل شخصی با این هافبک 28 ساله دارد و خط زدن او از فهرست تیم ملی مراکش ورای دلایل فوتبالی به نظر می‌رسد.

زیاش در حال حاضر با استعدادترین بازیکن تیم ملی مراکش به حساب می‌آید و درک دلیل عدم حضور او در اردوی تیمش در کامرون بسیار دشوار است.

با این حال، توخل از این که بتواند در طول این مدت یکی از ستاره‌های تیمش را همچنان در اختیار داشته باشد بسیار خوشحال است چرا که چلسی همین حالا نیز در آستانه دیدارهای فشرده کریسمس با ابتلای چند بازیکن به ویروس کرونا و غیبت آنها در اردوی تیم روبرو شده و حضور زیاش می‌تواند کمک بسیاری برای این مربی آلمانی باشد.

دیدگاه‌ها