کد خبر : 1800076 | 03 دی 1400 ساعت 13:59 | 117.4K بازدید | 18 دیدگاه

بولکیا به چونبوری پیوست

ثروتمندترین فوتبالیست جهان دیگر هم‌تیمی علیپور نیست!

فائق بولکیا، ثروتمندترین فوتبالیست جهان، به باشگاه چونبوری تایلند ملحق شد.

ثروتمندترین فوتبالیست جهان دیگر هم‌تیمی علیپور نیست!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چونبوری در تلاش است تا بتواند در نیم فصل دوم لیگ تایلند عملکرد درخشانی داشته باشد و به همین دلیل به تقویت تیمش روی آورده است.

آنها در همین راستا اقدام به خرید فائق بولکیا کردند که کاپیتان تیم ملی برونئی و برادرزاده سلطان حسنال بولکیا، پادشاه این کشور، به حساب می‌آید و گفته می‌شود مجموع دارایی او 20 میلیارد دلار است.

باشگاه چونبوری روز گذشته با انتشار تصاویری در حضور اعضای کادر فنی و رییس و مدیران باشگاه اعلام کرد که این بازیکن 23 ساله را به خدمت گرفته است.

این بازیکن پیش از این در ماریتیموی پرتغال و در کنار علی علیپور توپ می‌زد اما این باشگاه هفته پیش اعلام کرد که قراردادش را با این بازیکن فسخ کرده تا او از لیگ پرتغال به لیگ تایلند منتقل شود.

او پس از امضای قرارداد رسمی به تمرینات چونبوری رفت تا خیلی زود با هم تیمی‌های جدیدش دیدار کرده و با آنها آشنا شود.

 

1676811

 

ساسوم پوبپراسرت، سرمربی چونبوری، پس از جذب این بازیکن جدید اظهار داشت:« این بسیار هیجان انگیز است که این تیم بازیکنانی را در اختیار دارد که رسانه‌های تمام دنیا با آنها آشنا هستند. او پسر جفری بولکیا، جوان‌ترین برادر سلطان حسنال بولکیا، هم هست که پادشاه بروئنی است و حالا به تیم ما پیوسته است.»

او اضافه کرد:« اما این القاب مربوط به بیرون زمین است چون ما به پتانسیل بازیکن توجه می‌کنیم. ما آمارهای مربوط به عملکرد بازیکنان را بررسی می‌کنیم و این شانس را داشتیم که با او مذاکره کنیم و او را به تایلند بیاوریم. احساس می‌کنیم که بولکیا بازیکنی بسیار حرفه‌ای است. او درخواستی برای هیچ مزایای خاصی نداشت و من باور دارم که او گزینه خوبی برای خط حمله ماست چون توانایی و مهارت بسیاری دارد، در انگلیس بازی کرده و تجربه‌اش به ما کمک می‌کند.»

فائق بولکیا متولد ششم می سال 1998 است و در شهر لس آنجلس آمریکا به دنیا آمده است. این بازیکن دوران فوتبالش را در انگلیس آغاز کرد و تجربه بازی در تیم‌های نیوبری، ساوتهمپتون، چلسی، لسترسیتی و ماریتمو را دارد.

 

1676809

 

او همچنین عضو تیم ملی کشور برونئی نیز هست و شماره پیراهن 11 را برای باشگاه چونبوری در نیم فصل دوم لیگ تایلند به تن خواهد کرد.

خانواده این بازیکن به ثروت چشمگیر خود معروف هستند و پیش از این گفته شده بود که پدر او هزینه‌های گزافی برای خوشگذرانی می‌کند و بخش عمده‌ای از ثروتش را نیز در اختیار فرزندانش قرار داده و همین موضوع پسرش را به ثروتمندترین فوتبالیست جهان تبدیل کرده است.

 

دیدگاه‌ها