کد خبر : 1800108 | 03 دی 1400 ساعت 16:14 | 34.5K بازدید | 0 دیدگاه

به بازیکنان زنگ می‌زنید و می‌گویید فلانی را کله پا کنید!

بعد از اتفاقات بازی با استقلال؛ ربیع خواه به سیم آخر زد

هافبک اسبق پرسپولیس و حال حاضر شهرخودرو به انتقاد از عملکرد مسوولان استان مشهد در قبال این تیم پرداخت.

بعد از اتفاقات بازی با استقلال؛ ربیع خواه به سیم آخر زد

به گزارش "ورزش سه"، محسن ربیع خواه که در این فصل راهی شهرخودرو شده، در شرایطی که به دلیل مصدومیت قادر به حضور در ترکیب تیمش نبود قصد داشت از جایگاه ویژه تماشاگر دیدار این تیم برابر استقلال باشد که با رفتار عجیب مسوولان مواجه شد.

 

هافبک باتجربه شهرخودرو با توجه به حضور  مسوولان استانی از جایگاه ویژه اخراج شد تا فضا برای تماشای افراد غیرورزشی فراهم شود. موضوعی که عصبانیت شدید ربیع خواه و احسان حسینی که وی را همراهی می‌کرد را در پی داشت.

 

ربیع خواه در گفتگویی که با خبرنگار ما داشت گفت: واقعا این رفتار مسوولان شرم آور است. ما بازیکن این تیم هستیم و به شیوه‌ای غیراخلاقی ما را از جایگاه خارج کردند و اجازه تماشای بازی را ندادند تا افرادی که مشخص نیست چه وظیفه‌ای دارند به تماشای بازی بنشینند. والله اگر این افراد ذره‌ای آبروی این تیم و هواداران فوتبال در مشهد برای‌شان ارزشمند بود از این رفتار ناراحت نمی‌شدیم اما آنها فقط آمده بودند که بازی با استقلال را ببینند و شاید جلوی قاب باشند. هیچ وقت دل‌شان برای این تیم و هوادارانش نسوخته که طی هفته‌های اخیر چه مشکلاتی را پشت سر گذاشته و چه اتفاقی افتاده که از لیگ قهرمانان آسیا در مسیر سقوط به لیگ آزادگان قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: از آنها بپرسید ببینید نام یکی از بازیکنان شهرخودرو را می‌دانند؟ هنوز یک نیمه از بازی باقی مانده و از خبرنگاران خواهش می‌کنم به جایگاه بروند و از مسوولان مشهدی بپرسند نام یکی دو بازیکن تیم شهرخودرو را بگویند. مگر مسوول این استان نیستند و این تیم نیستند؟ مگر در قبال مردم فوتبالدوست مسوولیت اجتماعی ندارند؟ پس چرا فقط موقع بازی با استقلال پیدای‌شان شده؟ اگر سرنوشت این تیم (شهرخودرو) برای آنها اهمیت داشته چرا قبلا هیچ کدام از آنها را ندیده بودیم؟

 

هافبک باتجربه شهرخودرو در ادامه انتقاداتش گفت: مسوولان استانی درگیر یک کری زشت شده اند. اینکه نام تیم شهرخودرو است یا پدیده مشهد؟ چه فرقی می کند چه باشد؟ چه نفعی از این موضوع می برید و چه تفاوتی دارد؟ اگر دلتان برای مردم این شهر می سوزد چه تفاوتی دارد که نام آن چیست؟ یادتان نرود که به بازیکنان و اعضای تیم زنگ می‌زدید تا در کار تیم بگذارند و فلانی کله شود! چه نفعی برای شما دارد؟ اینکه تیم را نابود کنید تا به دسته پایین‌تر  برود چه نفعی برای شما دارد که صادقانه آن را نمی گویید؟ چرا نان شما در سقوط تیم به دسته پایین تر است؟

 

ربیع خواه با اشاره به اینکه اجازه حضور وی و احسان حسینی را به جایگاه نداده اند گفت: این حرف های من اصلا ربطی به این موضوع ندارد که رفتار آن زشت بود. واقعا دلم از این همه نامردی علیه تیم گرفته است و تا الان سکوت کرده‌ایم. ببینید چه اتفاقی افتاده که شهرخودرو در یک نیمه باید سه گل از استقلال بخورد. این تیم قبلا چه می کرد و الان چه بلایی سر آن آورده اید که این شکلی شده است. به خدا که نه مشکل بازیکن داریم و نه فنی. مشکل تیم چیز دیگری است که خودتان آن بهتر می دانید و بهتر است صادقانه با مردم در میان بگذارید.

دیدگاه‌ها