کد خبر : 1800260 | 04 دی 1400 ساعت 10:10 | 9.7K بازدید | 9 دیدگاه

برترین پاسورهای لیگ‌های اروپایی؛ مولر در صدر

پنج لیگ معتبر اروپایی به نیمه راه رسیده‌اند و می‌توان آمار برترین بازیکنان بسیاری از باشگاه‌ها را بررسی کرد.

برترین پاسورهای لیگ‌های اروپایی؛ مولر در صدر

به گزارش "ورزش سه"، بسیاری از لیگ‌های اروپایی با فرارسیدن کریسمس و سال نوی میلادی به تعطیلات زمستانی رفته‌اند تا بازیکنان بتوانند تجدید قوایی داشته باشند.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از منابع خبری به بررسی شرایط و آمار لیگ‌های مختلف تا نیم فصل بپردازند و برترین بازیکنان در هر زمینه را مشخص کنند.

بر همین اساس دیلی میل اعلام کرده که توماس مولر، ستاره بایرن مونیخ، با اختلاف در صدر جدول بهترین پاسورهای پنج لیگ معتبر اروپایی قرار دارد.

مولر نقش مهمی در صدرنشینی بایرن مونیخ با 9 امتیاز اختلاف در بوندسلیگا دارد و شاگردان یولیان ناگلزمان موفق شدند از 51 امتیاز ممکن، 43 امتیاز به دست بیاورند.

 

1669735

 

این بازیکن آلمانی در طول فصل 22-2021 تا به حال 13 پاس گل برای بایرن ارسال کرده که باعث شده به عنوان بهترین پاسور در بین تمامی لیگ‌های اروپایی قدم به سال جدید بگذارد.

این یعنی او چهار پاس گل بیشتر از محمد صلاح، ستاره لیورپول، ارسال کرده که با 9 پاس گل در جایگاه دوم این رده‌بندی قرار گرفته است.

چهار بازیکن نیز در رده سوم این جدول جای دارند که شامل اسکار ترخو از والنسیا، فلوریان ویرتس از بایرلورکوزن، ترنت الکساندر آرنولد از لیورپول و کیلیان امباپه از پاری سن ژرمن هستند که همگی هشت پاس گل تا این جای فصل ارسال کرده‌اند.

در رده چهارم نیز نام چهار بازیکن دیگر شامل پل پوگبا از منچستریونایتد، گابریل ژسوس از منچسترسیتی، هاکان چالهان اوغلو و آندره کراماریچ از هوفنهایم دیده می‌شود که آمار هفت پاس گل را به ثبت رسانده‌اند.

 

 

دیدگاه‌ها