کد خبر : 1800412 | 04 دی 1400 ساعت 21:50 | 54.9K بازدید | 7 دیدگاه

مارک کوکورلا:

بارسلونا فرصت چندانی به من نداد

مارک کوکورلا، مدافع 23 ساله و اسپانیایی مدعی شد در بارسلونا فرصت چندانی برای درخشش نداشته است.

بارسلونا فرصت چندانی به من نداد

به گزارش "ورزش سه"، مارک کوکورلا که در تیم های رده پایه بارسلونا رشد کرده بود، فرصتی برای درخشش در ترکیب اصلی این تیم پیدا نکرده و بعد از چند فصل انتقال قرضی به تیم های اسپانیایی، در نهایت در تابستان سال 2021 راهی برایتون شد. حالا مارک کوکورلا اعتراف کرد بازی در لیگ برتر پرفشار و شدید بوده و البته او در بارسلونا از زمان لازم برای اثبات توانایی های خود برخوردار نبوده است.

 

1677251

 

مارک کوکورلا گفت: "ریتم بازی در انگلیس بالاتر است. ممکن است جریان بازی در یک دقیقه از کنترل شما خارج شود و در همان لحظه است که حریف کار شما را تمام می کند. در زمین لیورپول بازی داشتیم که در دقیقه 20، حریف به گل رسید و البته گل آنها مردود شد، اما کل حاضران در ورزشگاه فشار می آوردند. استادیوم های انگلیس همیشه مملو از تماشاگر است و هواداران تیم رقیب نیز همیشه جایگاه های مخصوص به خود را پر می کنند. اینجا مردم واقعا فوتبال را زندگی می کنند و این باعث می شود که لیگ برتر بهترین لیگ فوتبال جهان لقب بگیرد.

 

جدایی از بارسلونا؟ می توانم درک کنم که در این باشگاه تنها چیزی که اهمیت دارد کسب پیروزی و عناوین قهرمانی است. وقتی نوبت من رسید آنها بازیکنان بزرگی در اختیار داشتند، شاید به همین دلیل بود که به من فرصت ندادند تا خیلی زود به نتیجه مورد نظرم دست یابم. من فرصت زیادی برای بازی کردن نداشتم و درها در بارسلونا به روی من بسته شد، اما درهای دیگر به روی من باز شدند و زمان جدایی رسید."

دیدگاه‌ها