کد خبر : 1800433 | 04 دی 1400 ساعت 22:30 | 31.8K بازدید | 0 دیدگاه

العربی بخاطر VAR به الدحیل نرسید؛

گل فرشید اسماعیلی مقابل سرمربی محبوب سوخت

هافبک ایرانی العربی با انگیزه زیادی مقابل سرمربی سابق خود گلزنی کرد که گل او مردود اعلام شد.

گل فرشید اسماعیلی مقابل سرمربی محبوب سوخت

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار پایانی هفته دهم لیگ ستارگان قطر، تیم فوتبال العربی که فرشید اسماعیلی را در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۸:۴۵ امشب در استادیوم ثانی بن جاسم به مصاف الغرافه رده پنجمی رفت.

 

فرشید اسماعیلی که پیش از این در چهار مسابقه لیگ ستارگان قطر یک گل به ثمر رسانده بود، امشب برابر آندره‌آ استراماچونی و سرمربی سابق خود در استقلال که روزهای خوبی در کنار او داشت، با انگیزه زیادی وارد زمین شد و حتی توانست یک گل هم بزند.

 

فرشید اسماعیلی در دقیقه ۲۱ شوت محکمی به سمت دروازه الغرافه زد که ضربه او و در ادامه مهاجم العربی توسط دروازه‌بان و مدافعان حریف برگشت داده شد، اما در دومین ریباند اسماعیلی توانست با شوت دقیق دروازه شاگردان استراماچونی را باز کند.

 

در حالی که فرشید اسماعیلی و هم‌تیمی‌های او به سمت میانه زمین می‌رفتند و در حال خوشحالی بودند، عبدالرحمن الجاسم داور سرشناس قطری در گوشی خود مطلع شد که قبل از ضربه هافبک ایرانی العربی، مهاجم این تیم روی دروازه‌بان الغرافه خطا کرده و این گل باید مردود شود.

 

1677290

 

در ادامه مسابقه هیچ توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازیکنان الغرافه و العربی نتوانستند نمایش مورد انتظاری به ویژه در نیمه دوم داشته باشند تا این مسابقه با تساوی بدون گل خاتمه پیدا کند.

 

یاران اسماعیلی با توقف مقابل الغرافه و ادامه روند شکست‌ناپذیری خود ۲۰ امتیازی شدند، در جایگاه سوم جدول لیگ ستارگان قطر ماندند و فرصت برتری و هم‌امتیاز شدن با الدحیل رده دومی را از دست دادند و شاگردان استراماچونی نیز با ۱۶ امتیاز در رده چهارم قرار گرفتند.

 

1677291

 

دیدگاه‌ها