کد خبر : 1800448 | 05 دی 1400 ساعت 09:51 | 45.4K بازدید | 35 دیدگاه

مفسر شبکه تلویزیونی MATCH TV

سردار آزمون به لیون فرانسه نمی رود

مفسر شبکه تلویزیونی MATCH TV بر این عقیده است اگر پیشنهادات رسیده به سردار آزمون از سوی دو باشگاه انگلیسی یعنی اورتون و نیوکاسل جدی باشد او یکی از این دو باشگاه را برای بازی انتخاب خواهد کرد.

سردار آزمون به لیون فرانسه نمی رود 

به گزارش "ورزش سه"، کنستانتین گنیچ گزارشگر و مفسر برجسته شبکه تلویزیونی MATCH TV در مورد آینده سردار آزمون می گوید: اگر باشگاه زنیت پیشنهاد جدی برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران دریافت کند تردیدی ندارم این کار را انجام خواهد داد تا به سود حداقلی از فروش این بازیکن دست یابد. در غیر اینصورت قرارداد او را تمدید خواهد کرد تا در آینده با مبلغ بهتری دست به فروش این بازیکن بزند. اما در مورد آینده این بازیکن بر این عقیده هستم لیون گزینه اول سردار آزمون به حساب نمی آید. قربان بردیف مربی ای که بانی حضور سردار آزمون در فوتبال روسیه بود و تاثیر زیادی روی این بازیکن دارد همیشه می گفت سردار آزمون دوست دارد در لیگ برتر انگلیس توپ بزند و در صورتی که پیشنهاد اورتون و نیوکاسل به این بازیکن جدی باشد به طور قطع راهی لیگ برتر انگلیس خواهد شد و به نظر من لیون گزینه دوم مهاجم تیم ملی فوتبال ایران به حساب می آید. 

 

کنستانتین گنیچ هم چنین ادامه همکاری زنیت با سردار آزمون را دور از انتظار نمی داند و می گوید: در نقل و انتقالات هر احتمالی وجود دارد. اینکه باشگاه زنیت با بالا بردن دستمزد سردار آزمون او را حفظ کند. این منجر به این خواهد شد که فرصت بهتری برای فروش سردار آزمون در آینده برای خود مهیا کند. از سوی می تواند هم چنان از گلزنی های این بازیکن در خط حمله اش سود ببرد و به اهداف فنی مد نظر دست پیدا کند. 

 

گفتنی است قرارداد سردار آزمون با تیم زنیت تا پایان فصل جاری است و مهاجم تیم ملی فوتبال ایران هنوز راضی به تمدید قرارداد خود با باشگاه روسی نشده است. در این صورت باشگاه روسی در تعطیلات زمستانی این بازیکن را خواهد فروخت تا از آخرین فرصت خود برای فروش مهاجم تیم ملی فوتبال ایران بهره برده باشد.

دیدگاه‌ها