کد خبر : 1800589 | 05 دی 1400 ساعت 22:27 | 69.2K بازدید | 55 دیدگاه

صدری بهترین گزینه مدیرعاملی است؛

درخواست ویژه یحیی و بازیکنان از وزیر (عکس)

بازیکنان پرسپولیس با انتشار یک استوری و اعلام حمایت از مجید صدری، خواستار ادامه مدیرعاملی او در پرسپولیس شدند.

درخواست ویژه یحیی و بازیکنان از وزیر (عکس)

به گزارش ورزش سه، در حالی که گفته می‌شود این هفته با تشکیل مجمع باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل قرمزها سرانجام پس از حدود چهار ماه معرفی خواهد شد، حالا بازیکنان پرسپولیس از ادامه کار مجید صدری در این باشگاه حمایت کرده‌اند.

 

آنها با انتشار یک استوری مشترک «اتفاقات ناگوار» پرسپولیس را با بی ثباتی مدیریتی مرتبط دانسته‌اند و از وزیر ورزش خواسته‌اند تا به مجید صدری اعتماد کند.

 

در این متن مشترک با اشاره به اقدامات صدری در یک سال گذشته آمده که «بعد از به سامان رسیدن اوضاع» باید شرایط ادامه کار او در پرسپولیس مهیا شود.

 

این استوری در صفحات اینستاگرامی بیشتر بازیکنان پرسپولیس منتشر شده است.

 

 

1677523

 

 

در ادامه این بیانیه کوتاه با حمایت صریح از صدری آمده که او بسیاری از مشکلات را به تنهایی حل کرده و «باتوجه به تجربه و شناخت» از پرسپولیس، «بهترین گزینه» برای مدیرعاملی محسوب می‌شود.

 

در پایان آمده که باتوجه به فشردگی بازی‌ها و قرارگیری در کوران مسابقات باید هرچه زودتر مدیرعامل باشگاه معرفی شود.

 

این نخستین حمایت آشکار بازیکنان پرسپولیس از مجید صدری محسوب می‌شود. یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس نیز این استوری را بازنشر کرده است.

 

باتوجه به باز شدن پنجره پرسپولیس و پرداخت مطالبات گابریل کالدرون و همچنین امضای قرارداد با کارگزار ۳۳۰ میلیاردی، حالا جلب حمایت بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس، گام بلندی برای صدری در ادامه کار در صندلی مدیریت باشگاه پرسپولیس محسوب می‌شود

دیدگاه‌ها