کد خبر : 1800674 | 06 دی 1400 ساعت 14:26 | 25.8K بازدید | 19 دیدگاه

نقاط ضعف سپاهان زیر ذره‌بین پرسپولیسی‌ها (عکس)

تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (دوشنبه) را از ساعت 12 در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار کرد و یحیی حساس‌تر از همیشه نکات فنی را به شاگردانش گوشزد می‌کرد.

به گزارش "ورزش سه"،  پیش از شروع تمرین، بازیکنان پرسپولیس در جلسه فنی شرکت کردند و نکات لازم برای بازی مقابل سپاهان از سوی کادر فنی از طریق تصاویر ویدئویی به آنها منتقل شد. سپس بازیکنان وارد زمین چمن شدند و زیر نظر مربی بدنساز تیم، بدن‌ها را گرم کردند. در ادامه، آقا وسط در قالب سه گروه در برنامه بود که یحیی گل محمدی و کریم باقری در کنار بازیکنان پا به توپ شدند.

 

در بخش بعدی، کار با توپ، پاسکاری‌های کوتاه و ترکیبی و پاس‌های تحت فشار در دستور کار قرار گرفت و در نهایت فوتبال درون تیمی انجام شد.وحدت هنانوف و حامد پاکدل مصدومان تیم بودند که برنامه‌های اختصاصی خود را زیر نظر کادر پزشکی انجام دادند. سایر بازیکنان با آمادگی کامل در همه بخش‌ها شرکت داشتند.

 تمرین 70 دقیقه‌ای امروز با تاکید یحیی گل‌محمدی بر اجرای صحیح برنامه‌های کادر فنی بود و یحیی با دقت ویژه‌ای عملکرد شاگردانش را زیر نظر گرفت. این بازی سپاهان و پرسپولیس می‌تواند در سرنوشت قهرمان این فصل و جایگاه دو تیم نقش پررنگی ایفا کند.

 

1673366

 

1673367

 

1675128

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا (سه‌شنبه) آخرین تمرین خود را در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار خواهد کرد و بعد از آن با یک استراحت کوتاه، عازم اراک خواهد شد تا برای بازی برابر سپاهان از هفته دوازدهم مسابقات لیگ برتر به میدان برود.

دیدگاه‌ها