کد خبر : 1800677 | 06 دی 1400 ساعت 14:20 | 6.9K بازدید | 20 دیدگاه

حیرت از نیمکت‌نشینی دوناروما

مانچینی: توپ طلا حق جورجینیو بود

سرمربی ایتالیا به تمجید از دو بازیکن ارزشمند خود جورجینیو و جیجو دوناروما پرداخت.

مانچینی: توپ طلا حق جورجینیو بود

ه گزارش "ورزش سه"، ایتالیا در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2022 قطر در گروهش پس از سوئیس دوم شد و این یعنی آنها باید از طریق مسابقات پلی آف به این رقابت‌ها صعود کنند.

این در حالی بود که بسیاری باور داشتند که این تیم پس از قهرمانی در جام ملت‌های اروپا در تابستان امسال شانس اصلی گروهشان برای صعود به جام جهانی هستند اما در نهایت این اتفاق رخ نداد.

 

 

1677639

 

 

روبرتو مانچینی سرمربی آتزوری در مصاحبه با نشریه "گازتا دلو اسپورت" گفت:« ما تیمی قدرتمند هستیم. در یورو 2020 بهترین تیم اروپا بودیم و موفق به کسب قهرمانی شدیم. در طی 3 سال گذشته تنها یک بازی باختیم و اطمینان داریم از مرحله پلی آف مقدماتی جام جهانی عبور می کنیم.

البته ما در یورو کمی خوش شانس نیز بودیم. آنچه که در مسابقات مقدماتی جام جهانی برای ما رخ داد دیر یا زود باید اتفاق می افتاد. همیشه کارها بر وفق مراد شما پیش نمی رود.»

 

 

1670589

 

 

مانچو در مورد نیمکت نشینی های جیجو دوناروما در پی اس جی گفت:« دوناروما بهترین دروازه بان جهان است و نیمکت نشینی او به نظرم بسیار عجیب می آید. ناراحتم که او به طور ثابت بازی نمی کند چون بازی کردن مداوم برای یک دروازه بان اهمیت زیادی دارد.»

 

 

1655749

 

 

سوم شدن جورجینیو در رقابت توپ طلا:« به نظرم جورجینیو مستحق کسب توپ طلای 2021 بود. او عملکردی فوق العاده به همراه ما داشت. جورجینیو بازیکنی تعیین کننده است و یادم نمی آید که او موقعیتی را به هدر داده باشد. پنالتی او مقابل اسپانیا را در خاطرم دارم نه آن دو پنالتی ای که از دست داد و می بینم که این روزها او هنوز هم پنالتی می زند و مشکلی هم وجود ندارد.»

 

دیدگاه‌ها