کد خبر : 1800688 | 06 دی 1400 ساعت 18:10 | 40.5K بازدید | 6 دیدگاه

بازگشت احتمالی دنی سبایوس به بتیس

رئال روی هافبک بدشانس قیمت گذاشت

رئال مادرید در پاسخ به پیشنهاد رئال بتیس برای دنی سبایوس روی این بازیکن 15 میلیون یورو قیمت گذاشت.

رئال روی هافبک بدشانس قیمت گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، از ابتدای فصل دنی سبایوس به دلیل مصدومیت شانس حضور در ترکیب رئال را پیدا نکرده است.

 

 

1658186

 

 

سبایوس پس از دو فصل حضور قرضی در آرسنال، تابستان امسال به رئال برگشت ولی مصدومیت بدموقع پیش از شروع المپیک تابستانی توکیو، همه چیز را برای او تیره و تار کرد. سبایوس که مدت ها به دور از میدان است،2 ماه پیش پیش بالاخره توانست کار با توپ روی چمن را شروع کند تا مشخص شود به بازگشت نزدیک تر از همیشه است.

سه هفته پیش سبایوس توانست اولین تمرین گروهی خود را زیر نظر آنچلوتی انجام دهد و برای بازی هفته گذشته مقابل کادیز وارد فهرست رئال مادرید شد.

 

 

1674364

 

 

سبایوس چند ماه پیش گفته بود که تنها در صورتی در رئال می ماند که بتواند ثابت بازی کند، هرچند بعید است با حضور تونی کروس، کاسیمیرو و لوکا مودریچ، حداقل در هفته های ابتدایی پس از بازگشت او شانسی برای فیکس شدن پیدا کند. طبق ادعای رسانه های اسپانیایی، رئال بتیس به شکل جدی خواهان جذب سبایوس در انتقالات زمستانی است  و رئال مادرید هم برای انتقال این بازیکن 15 میلیون یورو می خواهد.

 

 

1677632

 

 

هرچند بین دو باشگاه بر سر مسائل مالی انتقال، تفاهم نظر وجود ندارد ولی دو طرف خوشبین هستند که در روزهای پیش بتوانند به نتیجه برسند و سبایوس به بتیس برگردد. او سال 2017 با رقم 16.5 میلیون یورو از بتیس به رئال مادرید پیوسته بود.

بتیس تیم سوم جدول رده بندی لالیگاست و سبایوس می تواند نیروی تقویتی بزرگی برای این تیم در نیم فصل دوم باشد.

دیدگاه‌ها