کد خبر : 1800870 | 07 دی 1400 ساعت 13:25 | 7.5K بازدید | 1 دیدگاه

اصولی: حمیداوی گفت کمک شما را نمی‌خواهم!

رئیس هیئت فوتبال خراسان می‌گوید که هیچ مشکلی با مجموعه مستقر در شهرخودرو ندارد و رویکردش حمایتی است.

اصولی: حمیداوی گفت کمک شما را نمی‌خواهم!

به گزارش "ورزش سه"، احسان اصولی عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در حاشیه مراسم نمادین در مرکز ملی فوتبال در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: تیم ملی فوتبال بانوان ما در یک رخداد تاریخی برای اولین بار این فرصت را پیدا کرد تا در رقابت های جام ملت های آسیا حضور پیدا کند و با حضور معاونت امور زنان و خانواده ریاست محترم جمهوری و جمعی از نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و فراکسیون بانوان و همچنین معاون امور زنان وزارت ورزش و جوانان و همکارانمان در هیات رییسه ریاست محترم فدراسیون بازدیدی از اردوی تیم ملی انجام شد و گفتگویی در این حوزه انجام شد.

 

وی افزود: افتخار آفرینان تیم ملی نکاتی را مطرح کردند و سرمربی تیم ملی در این خصوص صحبت کرد و بهرحال یک فضای حمایتی و تشویق این عزیزان مهیا شد که از حضور همه عزیزان هم تشکر می‌کنیم و ممنونیم.

 

اصولی در خصوص مشکلات لباس داوران توضیح داد: قراردادی که از قبل با مجموعه نفت پارس بسته شده بود و تا پایان امسال هم اعتبار داشت، گفتگویی انجام شد و توقعاتی که ما داشتیم و عددی که در آن نهاده شده بود مورد تایید نبود و عدد به نظر ما منصفانه نبود. گفتگوهایی شکل گرفت و در حال نهایی کردن آن هستیم و بخشی از آن هم نهایی شد. تا هم مواردی که ما در جهت تامین اقلام مورد نیاز داوران و هم عددی که پرداخت می‌شود و هم مواردی که اسپانسر و حامی فدراسیون در حوزه داورها انتظار دارد نهایی خواهیم کرد و به زودی اعلام خواهد شد. البته کار خودش را بر اساس قرارداد قبلی انجام می‌شود.

او با وعده حل شدن مشکلات ادامه داد: این قرارداد جاری بوده و بند ها و تعهدات دو طرف مشخص بوده و ما به دنبال این هستیم که صلاح فدراسیون و مجموعه فوتبال و به خصوص داوران را در این حوزه بالا ببریم. بابت این موضوع گفتگوهای مفصلی را انجام داده‌ایم. چیزی تا پایان سال نمانده و انشاالله که در قرارداد جدید اعمال خواهد شد و قراردادی که در این حوزه با همین مجموعه هم خواهیم داشت، موارد و اشکالاتی که وجود داشت رفع خواهد شد.

 

رئیس هیئت فوتبال مشهد در واکنش به وضعیت تیم پدیده و نتایج ضعیف این تیم عنوان کرد: من در خصوص این موضوع مفصل کرده‌ام. ما هم نگران و ناراحت هستیم و از هیچ کوششی هم برای اینکه تیم از این وضعیت خارج شود فروگذار نخواهیم کرد. حمایت کردیم و حمایت خواهیم کرد. الان هم که دوستان با صدای بلند و رسا گفتند کمک ما را نمی‌خواهند ولی ما تیم را متعلق به شهر و استانمان می‌دانیم و خودمان مسئول این موضوع می‌دانیم. در این حوزه موضوع بحث زیاد کرده‌ایم و امیدوارم نتایج را بتوانیم ببینیم و انشاالله از این وضعیت خارج شود. ما هیچ مشکلی با هیچ شخص و مجموعه ای نداشته‌ایم و رویکردمان از ابتدا حمایتی بوده و هست.

 

اصولی در خصوص حواشی پیرامون مهدی مهدوی‌کیا و همچنین حسین کنعانی‌زادگان گفت: ما در فدراسیون و هیات رییسه تقسیم کار داریم. حوزه کاری من مشخص است و من در فوتسال و بحث بازاریابی و تلویزیون در خدمت شما هستم. بقیه موارد در تقسیم کاری که انجام شده بقیه دوستان در خدمت هستند و توضیح می‌دهند.

 

سرپرست کمیته فوتسال در پایان در خصوص وضعیت ناظم‌الشریعه توضیح داد: آقای ناظم‌الشریعه تا پایان سال قرارداد دارد و ما یک مکانیزمی را برای انتخاب هایمان به خصوص انتخاب سرمربی ها طراحی می‌کنیم که قالب هایی داشته باشیم و مصادیق در این قالب ها قرار بگیرد و شخصی که بیشترین قالب و تحقق شرایط را داشته باشد به رییس ارائه کنیم و تصمیم گیری شود. مهم ترین رویداد فوتسال هم مسابقات زیر ۱۹ سال کافا هست که بیستم تا سی‌ام در قرقیزستان قطعی شد و برای آن موضوع هم تصمیم گیری می‌کنیم.

 

دیدگاه‌ها