کد خبر : 1800949 | 07 دی 1400 ساعت 18:18 | 12.9K بازدید | 5 دیدگاه

جلسه اضطراری رئیس و سرمربی قهرمان آسیا

رئیس باشگاه الهلال برای بررسی نتایج ضعیف این تیم، یک جلسه اضطراری را تشکیل داد.

به گزارش "ورزش سه"، شاید در لحظاتی که لئوناردو ژاردیم پرتغالی کاپ قهرمانی آسیا را بالای سر می برد، فکرش را هم نمی کرد که کمتر از 2 ماه بعد به دلیل کسب نتایج ضعیف در آستانه اخراج قرار بگیرد ولی مدیران و هواداران الهلال نشان دادند عدم پیروزی در 4 بازی متوالی می تواند شغل شما را در خطر اخراج قرار دهد حتی اگر قهرمانی بزرگترین تورنمنت باشگاهی قاره را نیز کسب کرده باشید.

 

آبی های ریاض پس از عملکرد خیره کننده ای که در لیگ قهرمانان آسیا داشتند، در بازگشت به لیگ حرفه ای این کشور ناامید ظاهر شده اند. دو تساوی برابر تیم های نه چندان قدرتمندی مانند ابهاء و الفیحاء و شکست برابر رقیب سنتی و دشمن دیرینه یعنی النصر کار را برای لئوناردو ژاردیم سخت کرده بود که باخت دو روز پیش به الفتح، وضعیت او را بحرانی کرده و حتی پیروزی مقابل الرائد در جام حذفی نیز که پیش از دیدار با الفتح به دست آمد، باعث در امان ماندن این سرمربی نشده است و آنها اکنون با الاتحاد صدرنشین 8 امتیاز فاصله دارند.

 

 

 

1677952

 

 

هواداران الهلال در فضای مجازی با انتشار هشتگ هایی خواستار اخراج سرمربی موفق خود شده اند. این در حالی است که شاید اگر این اتفاق در تیم دیگری رخ می داد، کسب عنوان قهرمانی آسیا می توانست حداقل تا پایان فصل و فارغ از هر نتیجه ای، ضامنی برای بقای سرمربی تیم باشد اما اکنون وضعیت در الهلال بحرانی گزارش شده و به همین دلیل رئیس این باشگاه در پی یافتن ریشه این مشکلات است.

 

روزنامه الریاضیة عربستان در خبری مدعی شد که فهد بن نافل مدیر جوان و فوق العاده موفق الهلال جلسه اضطراری و ویژه ای را با لئوناردو ژاردیم ترتیب داده تا درباره علت مشکلات این تیم در هفته های اخیر سرمربی تیمش را مورد بازخواست قرار دهد. الهلال در طی دوران ریاست این مدیر جوان و 39 ساله موفق به کسب 2 عنوان قهرمانی آسیا و 2 قهرمانی لیگ حرفه ای عربستان و یک قهرمانی جام حذفی شده است.

 

 

 

1677951

 

 

فهد بن نافل که دارای مدرک کارشناسی در زمینه کارآفرینی و مطالعات پیشگام از دانشگاه میامی آمریکاست، حالا به دنبال یک تصمیم مهم و بزرگ در رابطه با آینده الهلال است. باید دید سرانجام مدیران باشگاه برای نیمکت تیمشان چه تفکری اندیشیده اند و سرنوشت لئوناردو ژاردیم موفق چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها