کد خبر : 1800967 | 07 دی 1400 ساعت 19:43 | 60.9K بازدید | 13 دیدگاه

دو مقصد احتمالی لوئیس سوارز بعد از ترک اتلتیکو

دو باشگاه اینتر میامی آمریکا و کورینتیانس برزیل به جذب لوئیس سوارز علاقه نشان داده اند.

دو مقصد احتمالی لوئیس سوارز بعد از ترک اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، در تابستان سال گذشته و بعد از روی کار آمدن رونالد کومان بود که این سرمربی هلندی اعلام کرد که نیازی به لوئیس سوارز ندارد و نهایتاً این ستاره اروگوئه‌ای بعد از پشت سر گذاشتن چند فصل فوق‌العاده در بارسلونا و بردن تمام جام‌های ممکن با این تیم، به شکلی تلخ و غریبانه نوکمپ را ترک کرد.

 

بعد از قطعی شدن جدایی سوارز از اتلتیکومادرید شایعات زیادی در مورد آینده این بازیکن وجود داشت اما نهایتاً او تصمیم گرفت که به کار خود در فوتبال اسپانیا ادامه دهد و به همین خاطر راهی اتلتیکومادرید شد. سوارز اتفاقاً فصل پیش عملکرد فوق العاده ای را در اتلتیکو مادرید ارائه داد و موفق شد با این تیم به مقام قهرمانی رقابت‌های لالیگا نیز دست پیدا کند تا به بارسا نشان دهد که چه اشتباهی در مورد او انجام داده است.

 

 

1675338

 

 

با این حال لوئیس سوارز در فصل جاری روزهای خیلی فوق العاده ای را سپری نکرده است. گزارش ها حاکی از آن است که رابطه بین او و دیه گو سیمئونه تیره و تار شده و حالا احتمال جدایی سوارز در پایان فصل افزایش یافته است. در همین حال گزارش‌ها‌ حکایت از آن دارد که باشگاه اینتر میامی آمریکا قصد دارد در پایان فصل به شکل رایگان لوئیس سوارز را به خدمت بگیرد و در این راه می‌خواهد یک حقوق وسوسه انگیز را به او پیشنهاد دهد. همچنین برخی منابع برزیلی مدعی شده اند که باشگاه کورینتیانس نیز به جذب سوارز علاقمند است؛ تیمی که پیش از این از علاقه آنها به جذب ادینسون کاوانی نیز صحبت شده بود.

دیدگاه‌ها