کد خبر : 1801098 | 08 دی 1400 ساعت 15:38 | 20.1K بازدید | 2 دیدگاه

بر سر خرید اسکاماکا؛

جنگ تابستانی اینتر و یوونتوس آغاز شد (عکس)

جیانلوکا اسکاماکا، ستاره جوان و گلزن ساسولو مورد توجه تیم های بزرگ لیگ ایتالیا قرار گرفته است.

جنگ تابستانی اینتر و یوونتوس آغاز شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رقابت دو تیم اینتر و یوونتوس برای بازار تابستانی پیش رو از همین حالا آغاز شده است. جیانلوکا اسکاماکای 22 ساله که به عنوان یکی از خوش آتیه ترین مهاجمان فوتبال ایتالیا شناخته شده، در این فصل در 19 بازی در سری آ شش بار موفق به گلزنی شده است. یوونتوس یکی از تیم هایی بوده که برای خرید اسکاماکا وارد عمل شده و مذاکرات خود را آغاز کرده است.

 

1678158

 

البته مدیران بیانکونری قیمت این بازیکن را 30 تا 35 میلیون یورو ارزیابی می کنند، اما ساسولو به دنبال فروش او با رقمی بین 40 تا 45 میلیون یورو است. همچنین یوونتوس اسکاماکا را به صورت قرضی و بند اجباری خرید در تابستان می خواهد، اما ساسولو تمایلی به فروش مهاجم ارزشمند خود در ژانویه نداشته و خواهان استفاده از این بازیکن در نیم فصل دوم است.

 

اما گاتزتا دلااسپورت مدعی شد اینتر برای جذب این ستاره ایتالیایی در شرایط بهتری قرار داشته و می تواند به زودی با جیانلوکا اسکاماکا به توافق برسد. مدیران نراتزوری برای برآورده کردن خواسته های ساسولو در تابستان قادر به پرداخت مبلغی نزدیک به 45 میلیون یورو هستند و ممکن است نام بازیکنانی چون آندره پینامونتی و لورنزو پیرولا، دو مهره جوان اینتر نیز در این قرارداد گنجانده شود. البته اسکاماکا تنها هدف اینتر برای تقویت خط حمله نیست و آنها جولیان آلوارز، ستاره جوان ریورپلاته را نیز زیر نظر دارند.

 

1678157

دیدگاه‌ها