کد خبر : 1801170 | 08 دی 1400 ساعت 19:42 | 9.5K بازدید | 7 دیدگاه

یوونتوس- دیبالا؛ طلسم همچنان ادامه دارد

به نظر می رسد که اعلام تمدید قرارداد پائولو دیبالا با یوونتوس باز هم به تعویق افتاده است.

یوونتوس- دیبالا؛ طلسم همچنان ادامه دارد

به گزارش "ورزش سه"، پائولو دیبالا فصل پایانی قرارداد خود با یوونتوس را پشت سر می گذارد و هنوز هیچ توافقی بین او و باشگاه ایتالیایی برای تمدید حاصل نشده است. در واقع بعد از جدایی کریستیانو رونالدو، حالا دیبالا یکی از ارکان اصلی تیم ماسیمیلیانو آلگری محسوب می شود و هواداران یوونتوس اصلاً دوست ندارد که این ستاره آرژانتینی را از دست بدهند.

 

به نظر می‌رسد مهم‌ترین چالش بین یوونتوس و دیبالا که باعث شده تا به این لحظه دو طرف برای تمدید قرارداد با یکدیگر به توافق نرسند، مسائل مالی بوده است. با این حال طی هفته های اخیر گزارش ها در ایتالیا حکایت از آن داشت که دو طرف به توافق با یکدیگر نزدیک شده اند و قرار است به زودی تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی با بیانکونری اعلام رسمی شود.

 

 

1673153

 

 

با این حال کالچو مرکاتو گزارش جدیدی در این رابطه منتشر کرده است. بر اساس ادعای این منبع یوونتوس که قرار بود تمدید قرارداد با دیبالا را طی روزهای پیش رو به شکل رسمی اعلام کند، حالا تصمیم گرفته که این مسئله را تا ماه فوریه به تعویق بیندازد. کالچو مرکاتو تاکید کرده که پیش از این بین دو طرف توافق شفاهی شکل گرفته اما بانوی پیر تصمیم گرفته که رسمی شدن این تمدید قرارداد مهم را به تعویق بیندازد که البته هنوز علت دقیق آن مشخص نیست.

دیدگاه‌ها