کد خبر : 1801184 | 08 دی 1400 ساعت 20:14 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

پیکانی‌ها، گل کاپیتان را پرپر کردند(عکس)

پیکانی‌ها در دقایق پایانی گل خوردند و نتوانستند از گل زده ابراهیم صالحی محافظت کنند.

پیکانی‌ها، گل کاپیتان را پرپر کردند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پیکان در شرایطی مقابل شهرخودرو قرار گرفت که بعد از برد مقابل سپاهان انتظار می‌رفت شاگردان مجتبی حسینی بتوانند یک پیروزی راحت را مقابل تیم قعرنشین تجربه کنند.


پیکانی‌ها در اوایل نیمه دوم توسط ابراهیم صالحی گل اول را نیز به ثمر رساندند اما در نهایت این برد را با تساوی عوض کردند تا آبی سرد در دقایق پایانی روی اعضای تیم ریخته شود. در این صحنه ابراهیم صالحی با جاگیری مناسب در محوطه جریمه روی پاس عرضی اسماعیل بابایی تیمش را پیش انداخت اما در ادامه بازیکنان نتوانستند از گل زده محافظت کنند و در دقیقه 87 روی پنالتی مشکوک دروازه شان باز شد.

 

1678249


نکته مهم در عملکرد بازیکنان پیکان اما این بود که آنها بعد از گل زده عقب نشستند. در شرایطی که شهرخودرو یک تیم پایین جدولی است، انتظار می‌رفت بازیکنان پیکان عملکرد بهتری از خود نشان بدهند و حتی برای رسیدن به گل های بعدی نیز تلاش کنند اما آنها که تصور می‌کردند بازی تمام شده در دقایق پایانی اشتباهات زیادی داشتند و نتوانستند گل زده را حفظ کنند تا با وجود کسب یک امتیاز روز تلخی برای خودروسازان رقم بخورد.


ناراحتی شدید بازیکنان پیکان بعد از سوت پایان مسابقه به خوبی نشان می‌دهد که خودروسازان دو امتیاز مهم را با غفلت و شاید کمی غرور خود از دست دادند.

دیدگاه‌ها