کد خبر : 1801190 | 08 دی 1400 ساعت 20:39 | 19.4K بازدید | 5 دیدگاه

برد سخت الریان برابر تیم کم نام و نشان

درخشش خامس و نفس راحت بلان و شجاع(عکس)

از بازیهای هفته یازدهم لیگ ستارگان قطر تیم الریان موفق شد با درخشش ستاره کلمبیایی خود در دیدار برابر تیم الشمال به برتری برسد.

درخشش خامس و نفس راحت بلان و شجاع(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، یازدهمین دیدار شاگردان لوران بلان در لیگ ستارگان قطر عصر امروز برابر تیم الشمال برگزار شد. دیداری که با توجه به ستاره های حاضر در تیم الریان تصور می شد یک طرفه و پر گل به پایان برسد اما این اتفاق هرگز نیفتاد و سرخپوشان با حداقل اختلاف توانستند برابر این تیم کم نام و نشان به برتری برسند. 

 

بازیکنان لوران بلان که این فصل یکی از ناکام ترین تیم های لیگ ستارگان را تشکیل دادند در نیمه اول موفق شدند دو بار دروازه حریف خود را باز کنند. آنها با این خیال که در نیمه دوم می‌توانند گل های بیشتری به ثمر برسانند ۴۵ دقیقه دوم را آغاز کردند اما هرگز این گونه نشد و تیم ته جدولی الشمال، چند بار دروازه تیم الریان را تهدید کرد و در نهایت یک بار توانست آن را فرو بریزد تا در نهایت بازی با نتیجه دو بر یک به سود الریان به پایان برسد. 

 

یکی از ستاره های بازی امروز خامس رودریگز هافبک کلمبیایی تیم الریان بود که گل دوم را برای یاسین براهیمی ساخت. خامس با پاس گلی که امروز به ثبت رساند تعداد پاس های گل خود را پس از حضور در تیم الریان به عدد دو رساند. این در حالی است که او یک بار نیز توانسته برای این تیم قطری گلزنی کند. 

 

شجاع خلیل زاده ستاره ایرانی الریان نیز باز هم در ترکیب اصلی این تیم به میدان رفت و توانست بازی موثری از خود به نمایش بگذارد، او در دقیقه ۷۲ دوم به دلیل خطایی که روی بازیکن حریف کرد توسط داور با یک کارت زرد جریمه شد. 

 

گل های تیم الریان در این بازی را هاشم علی در دقیقه ۲۴ و یاسین براهیمی در دقیقه ۴۱ به ثمر رساندند، ضمن اینکه این ستاره الجزایری در همان نیمه اول یک پنالتی نیز از دست داد و به این ترتیب یاران لوران بلان با این پیروزی توانستند ۱۲ امتیازی شوند و در رده هشتم جدول ۱۲ تیمی لیگ ستارگان قطر قرار بگیرند. الریانی ها در حالی در این دیدار به برد رسیدند که در سه هفته پیاپی، سه شکست را در کارنامه خود ثبت کرده بودند.

 

1678255

 

دیدگاه‌ها