کد خبر : 1801364 | 09 دی 1400 ساعت 23:56 | 34.3K بازدید | 0 دیدگاه

شقیری در فهرست فروش

سرنوشت عجیب ستاره سابق لیورپول در لیون

طبق ادعای اکیپ، باشگاه لیونل قصد دارد ژردان شقیری را همین زمستان به فروش برساند.

سرنوشت عجیب ستاره سابق لیورپول در لیون

به گزارش "ورزش سه"، ژردان شقیری فصل گذشته در 22 بازی لیورپول و تنها در مجموع 819 دقیقه به میدان رفت و جایی در افکار یورگن کلوپ نداشت. این وینگر سوئیسی تابستان رسما اعلام کرد به دنبال جدایی از لیورپول و رفتن به تیم دیگری است. از سویا، ویارئال، لاتزیو و ناپولی به عنوان مشتریان شقیری نام برده می شد، اما در نهایت راهی لیون فرانسه شد.

 

 

1487994

 

 

 ستاره سوئیسی با قراردادی سه ساله به ارزش 6 میلیون یورو به لیون پیوست. او از سال 2018 برای قرمزها بازی می کرد ولی هرگز نتوانست جایگاهی ثابت در ایده های یورگن کلوپ به دست بیاورد. شقیری با سابقه بازی در بایرن، اینتر و استوک سیتی، چالشی جدید در لیگ فرانسه را شروع کرد ولی پس از نیم فصل اول شرایط برایش راضی کننده نبوده است.

طبق ادعای اکیپ، لیون قصد دارد در صورت دریافت پیشنهادی مناسب در ژانویه، ژردان شقیری را به فروش برساند. این در حالی است که فقط چهار ماه از زمان پیوستن شقیری به لیون می گذرد. 

 

 

1636758

 

 

 مبلغ دستمزد او هزینه ای گزاف و سنگین برای باشگاهی است که در شرایط مالی بدی قرار دارد. به خصوص این که شقیری عملکرد ضعیفی داشته و به ندرت در لیون به شکل ثابت بازی کرده است. سرنوشتی عجیب برای بازیکنی که گمان می رفت خرید موفقی برای لیون خواهد بود.

دیدگاه‌ها