کد خبر : 1801416 | 10 دی 1400 ساعت 10:23 | 18.6K بازدید | 8 دیدگاه

چرا آلگری با معاوضه دیپای و موراتا مخالف است؟

بارسلونا در تلاش است تا ممفیس دیپای را با آلوارو موراتا معاوضه کند اما سرمربی بیانکونری از انجام چنین انتقالی راضی نیست.

چرا آلگری با معاوضه دیپای و موراتا مخالف است؟

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در تلاش است تا اقداماتی جدی برای بهبود شرایط تیمش در ماه ژانویه انجام دهد و بازیکنان بسیاری را برای این کار مدنظر دارد.

نارضایتی ژاوی از بسیاری از بازیکنان فعلی این تیم باعث شده که مدیران این تیم در پی فروش چندین بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستانی باشند تا بتوانند بازیکنان دیگری را جایگزین آنها کنند.

روز گذشته خبری مبنی بر علاقه ژاوی و بارسا به جذب آلوارو موراتا منتشر شد و بسیاری از منابع خبر مدعی شدند که این علاقه دوطرفه است و موراتا نیز دوست دارد به لالیگا برگشته و در نوکمپ به میدان برود.

یووه این بازیکن را  با قراردادی قرضی به ارزش 20 میلیون یورو و با بند خرید با پرداخت 35 میلیونی یوروی دیگر در ماه ژوئن 2022 از اتلتیکو مادرید به خدمت گر فت.

با این حال به نظر می‌رسد که یووه تصمیم ندارد از بند خرید موجود در قرارداد این بازیکن استفاده کند و موراتا نیز به دنبال یافتن تیم دیگری است.

 

1671397

 

رادیو کاتالونیا مدعی شده که توافق بین یوونتوس و بارسلونا حاصل شده و حالا تلاش‌ها برای کسب رضایت اتلتیکو مادرید آغاز شده که باشگاه اصلی این بازیکن به حساب می‌آید.

برخی از منابع مدعی شده‌اند که بارسا به یووه پیشنهاد کرده که در ازای جذب موراتا، ممفیس دیپای را به تورین منتقل کند  اما مکس آلگری با این گزینه مخالفت کرده و آن را نپذیرفته است.

این مربی ایتالیایی به دنبال مهاجم نوکی کلاسیک است و از عملکرد دیپای در هفته‌های اخیر و تعدد مصدومیت‌های او نیز به هیچ وجه راضی نیست.

گزینه دیگر این تیم پی‌یر امریک اوبامیانگ، کاپیتان برکنار شده آرسنال، است اما او نیز گزینه ایده‌آلی نیست چون دستمزدش بسیار بالاست و ماه آینده نیز باید در جام ملت‌های آفریقا شرکت کند.

موراتا این فصل در 23 بازی هفت گل به ثمر رسانده اما بیانکونری یکی از کم فروغ‌ترین فصل‌هایش در خط حمله را سپری می‌کند و در جمع ضعیف‌ترین خطوط حمله در بین تیم‌های ایتالیایی قرار دارد.

 

دیدگاه‌ها