کد خبر : 1801687 | 11 دی 1400 ساعت 16:02 | 7K بازدید | 6 دیدگاه

تراکتور دغدغه انتخاباتی شده است؛

محمودی: زنوزی را متهم به گروگانگیری نکنید!

چرا یکی از کارآفرینان این خطه را که کارنامه‌اش در حوزه اشتغال‌زایی مشخص است را متهم به گروگانگیری می‌کنند؟

محمودی: زنوزی را متهم به گروگانگیری نکنید!

به گزارش ورزش سه به نقل از فارس، کاظم محمودی مدیر تیم تراکتور در خصوص‌ اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود زنوزی تراکتور را گروگان گرفته است، اظهار داشت: برخی افراد که همواره دنبال ماهیگیری از آب گل آلود هستند و منافع شخصی و جناحی‌شان را در فرو رفتن تراکتور در باتلاق حاشیه می‌بینند، بهتر آن است که پاسخگوی عملکرد خود و هم جناحی‌هایشان در هشت سال مسؤولیت خود باشند که تمام کشور را به گروگان گرفته‌ و مردم را دچار انواع اقسام مشکلات معیشتی کرده‌اند.

 

وی افزود: آقایان قبل از ورود به عرصه‌ای که تخصصی در آن ندارند، به فکر نجات کشور از بند مشکلاتی باشند که خود مسبب به وجود آمدن آن بوده‌اند. عادت دارند احساسات مردم را دست مایه موج‌سواری قرار دهند و منافع تراکتور هیچ‌گاه برای آنان محلی از اعراب نداشته و صرفا در دوره انتخابات، دغدغه پیدا می‌کنند.

 

او با انتقاد از هجمه های به وجود آمده علیه مالک باشگاه تراکتور، تاکید کرد: چرا یکی از کارآفرینان برجسته این خطه را که کارنامه‌اش در حوزه صنعتی و اقتصادی و اشتغال‌زایی مشخص است را متهم به گروگانگیری می‌کنند؟

 

پیشکسوت تراکتور با اشاره به اعلام آمادگی مالک باشگاه برای واگذاری، اظهار داشت: آقای زنوزی قبل از شروع فصل اعلام کرده که آماده واگذاری باشگاه است. هر شخص یا ارگانی توان و آمادگی تحویل تراکتور را دارد، بسم‌الله ...

 

محمودی در واکنش به اظهارات یکی از مسؤلین سابق باشگاه (رحیمی)، یادآور شد: او بهتر است قبل از هر ادعایی، درخصوص قرارداد اسپانسری 12 میلیاردی که در دوره وی بسته شده، شفاف سازی کند و به بیانی دیگر، اول برادری خود با تراکتور را ثابت کند و بعد ادعای کمک داشته باشد. البته او باید درخصوص انتشار عکس مشترک با ادمین خارج نشین و ارتباط خود با این کانال تلگرامی معاند نیز شفاف سازی کند تا سیه روی شود هرکه در او غش باشد.

 

مدیر تیم فوتبال تراکتور با انتقاد از جوسازی و ایجاد حاشیه از سوی برخی افراد برای این باشگاه، گفت: حاشیه و عدم ثبات ربطی به بخش خصوصی یا دولتی ندارد. همانطور که در ۱۳ دوره حضور تراکتور در لیگ برتر، همواره درگیر حاشیه و بی ثباتی بوده است. به راستی این باشگاه چه زمانی روی آرامش به خود خواهد دید؟ بهتر از ریشه این مشکلات و معضلات را در جای دیگر جستجو کرد و به باور من تغییر مالکیت دوای این درد نیست.

 

کاظم محمودی با تاکید بر حفظ همدلی برای احیا و تقویت تیم عنوان کرد: همگی از مشکلات تیم آگاهیم و من حتی قبل از حضور در باشگاه نیز منتقد شرایط آن مقطع بودم و این روزها را می‌دیدم و به مربیان وقت هشدار داده بودم که با این روند آماده سازی تیم با مشکلات متعدد مواجه خواهیم بود. به هر حال اکنون همّت و همدلی لازم برای تقویت تیم وجود دارد و ان شاالله در نیم فصل نسبت به تحقق این امر اقدام خواهد شد.

دیدگاه‌ها