کد خبر : 1802081 | 13 دی 1400 ساعت 17:21 | 17.5K بازدید | 7 دیدگاه

سطح هوشیاری پایین رضا امانی

آخرین وضعیت بازیکن به کما رفته فولاد زرند

وحید رحمانی مسوول‌ تیم پزشکی و توانبخشی تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان شرح حالی از وضعیت رضا امانی ارایه کرد.

آخرین وضعیت بازیکن به کما رفته فولاد زرند

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از امور رسانه تیم فوتسال فولاد زرند ایرانیان، رحمانی در خصوص وضعیت رضا امانی گفت: از همان دقایق ابتدایی که از وضعیت رضا امانی با خبر شدیم به همراه مسئولان تیم و کادر فنی رضا را به بیمارستان سینا زرند منتقل کردیم و در آنجا زیر نظر تیم پزشکی بیمارستان سینا زرند معاینات و اقدامات درمانی و احیایی صورت گرفت.

او ادامه داد: به دلیل وخامت حال رضا، به همراهی یک تیم تخصصی انتقال ایشان توسط آمبولانس و به صورت اورژانسی به بیمارستان شهید باهنر شهر کرمان صورت گرفت. پس از حضور‌ در بیمارستان باهنر کرمان رضا را در بخش مراقب های ویژه شماره ١ بستری کردیم.

 

رحمانی در خصوص وضعیت کنونی رضا امانی گفت: بر اساس آخرین گزارش های کادر درمانی، متاسفانه به دلیل پایین بودن سطح هوشیاری رضا امانی و تشخیص کادر درمانی بیمارستان، ضمن انجام تمامی تدابیر درمانی، اقدامات بعدی به افزایش سطح هوشیاری وی بستگی دارد. هم‌اکنون نیز رضا امانی در بخش مراقبت های ویژه شماره یک بیمارستان باهنر کرمان بستری است و در کنار ایشان مدیرعامل و مسوولان تیم به همراه خانواده وی حضور دارند.

 

او در پایان گفت: از تمامی شما هواداران عزیز، مردم شریف زرند، کرمان، ساری، مازندران و ایران میخواهیم که برای سلامتی این بازیکن خوش اخلاق و با تعصب دعا کنند تا سلامتی و شفای عاجل برای رضای عزیز صورت بگیرد.

 

دیدگاه‌ها