کد خبر : 1802293 | 14 دی 1400 ساعت 15:40 | 29.4K بازدید | 5 دیدگاه

پاسخ لوئیس سوارز به پیشنهاد یوونتوس مشخص شد

لوئیس سوارز، ستاره اروگوئه ای اتلتیکو مادرید، به پیشنهاد حضور در یوونتوس پاسخ منفی داده است.

پاسخ لوئیس سوارز به پیشنهاد یوونتوس مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا می‌داند که یوونتوس قصدی برای دائمی کردن قرارداد او در پایان فصل ندارد؛ موضوعی که باعث شده او تصمیم بگیرد شش ماه پیش از پایان قرارداد خود بیانکونری را ترک کند. با این حال به نظر می رسد که تا زمانی که یوونتوس جانشین مناسبی برای او پیدا نکند اجازه جدایی ستاره اسپانیایی را صادر نخواهد کرد.

 

 

1679809

 

 

از طرف دیگر اسکای اسپورتس گزارش داده که باشگاه یوونتوس از رفتار آلوارو موراتا که قصد دارد و در اواسط فصل این تیم را رها کند ناراحت شده است. در واقع اکثر گزارش‌ها حاکی از آن است که این بازیکن با بارسلونا برای انتقال به این تیم توافق کرده و همین موضوع ناراحتیسران بیانکونری را به همراه داشته است.

 

در همین راستا کوریره دلو اسپورت گزارش قابل توجهی منتشر کرده و مدعی شده که باشگاه یوونتوس در این مدت بیکار ننشسته و برای به خدمت گرفتن لوئیس سوارز تلاش کرده است. با این حال بر اساس ادعای این روزنامه، ستاره اروگوئه‌ای پیشنهاد حضور در یووه را رد کرده است.

 

 

1675338

 

 

لوئیس سوارز در سال 2020 نیز تا آستانه انتقال و یوونتوس پیش رفت اما انتقال او با شکست مواجه شد چرا که این مهاجم گلزن نتوانست شرایط اقامت در ایتالیا را کسب کند. با این حال به نظر می‌رسد که بعد از رد کردن پیشنهاد یوونتوس حضور در لیگ آمریکا محتمل ترین مقصد برای این ستاره اروگوئه ای خواهد بود.

دیدگاه‌ها