کد خبر : 1802317 | 14 دی 1400 ساعت 18:38 | 34.6K بازدید | 9 دیدگاه

روی تو حساب می‌کنم

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

سرمربی یوونتوس موافق جدایی آلوارو موراتا نیست و برای جدایی او شرط گذاشت.

اتمام حجت آلگری با موراتا در مورد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، آلوارو موراتا این فصل عملکرد چندان بدی در ترکیب یوونتوس نداشته اما با این حال تمایل به جدایی و بازگشت به فوتبال اسپانیا را دارد. همین موضوع باعث شده بود که بسیاری به جدایی احتمالی او از یووه در پنجره نقل و انتقالات زمستانی اشاره کنند و این باشگاه نیز به دنبال جذب جانشینی برای او باشد.

هفته گذشته صحبت‌هایی مبنی بر علاقه ژاوی به جذب این بازیکن و آغاز مذاکرات بارسا با یووه و اتلتیکو مادرید به گوش رسید و به نظر می رسد موراتا با بارسا برای امضای قراردادی 18 ماهه به توافق رسیده و این یعنی در صورت توافق باشگاه‌ها با یکدیگر، این انتقال رسمی خواهد شد.

 

 

1679809

 

 

شرایط اما کمی پیچیده شده و در ایتالیا معتقدند یوونتوس تا زمانی که جانشینی برای موراتا جذب نکند، اجازه جدایی وی را صادر نخواهد کرد. برای این مهم مائورو ایکاردی و اسکاماکا مدنظر قرار دارند ولی جذب هیچکدام شان ساده نخواهد بود. در واقع اگر یوونتوس به موراتا اجازه جدایی بدهد، تنها 7.5 میلیون یورو از این بابت پس انداز خواهد کرد که برای جذب بازیکنی دیگر کفایت نمی کند. 

 

 

1671398

 

 

امروز گاتزتا دلو اسپورت نوشت که مکس آلگری سرمربی یووه در صحبت با موراتا به وی تاکید کرده است که شانسی برای پیوستن به بارسا ندارد چرا که روی او برای نیم فصل دوم و به خصوص بازی سوپرکاپ ایتالیا برابر اینتر(22 دی) به شدت حساب می کند.

آلگری همچنین گفته است که تنها زمانی مجوز جدایی او صادر خواهد شد که یک مهاجم دیگر را به خدمت بگیرند. در واقع با این حساب احتمال جدایی موراتا در انتقالات زمستانی چندان بالا نخواهد بود.

 

دیدگاه‌ها